SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

SMB oraz MB SMG/KRC podpisały umowę o współpracy

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC podpisały umowę o współpracy dotyczącą badań z zakresu marketingu bezpośredniego. Projekt otrzymał nazwę Polskie Badania Marketingu Bezpośredniego.

Na mocy umowy do przeprowadzanego przez MB SMG/KRC badania Target Group Index (systematyczne badanie konsumenckie realizowane przez SMG/KRC na próbie 36 000 respondentów), zostaną dołączone moduły poświęcone marketingowi zintegrowanemu.

Dzięki badaniom zostaną przeanalizowane zachowania konsumenckie dotyczące częstotliwości i sposobów korzystania z: przesyłek bezpośrednich, katalogów, gazetek i ulotek reklamowych, ofert i informacji telemarketingowych (w tym sms-ów oraz infolinii) oraz ofert handlowych w sieci.

Pierwsze wyniki badania poznamy na przełomie września i października 2009 roku.

Dołącz do dyskusji: SMB oraz MB SMG/KRC podpisały umowę o współpracy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl