Jedenaście nowych osób w Sigma Bis
Do zespołu agencji mediowej Sigma Bis, należącej do PKN Orlen i PZU dołączyło jedenaście osób - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wzmocniły kilka działów, m.in. data czy do obsługi social media.
Pracę w Sigma Bis rozpoczęło właśnie jedenaście osób, zasilając różne zespoły w strukturze agencji.
Są to: Justyna Bzdak - specjalistka ds. social media, Daniel Rudnicki - data analyst (ostatnio Mindshare), Marcin Wiśniewski - junior programmatic specialist, Patrycja Kurek - graphic specialist designer (ostatnio Akademia Sztuki Wojennej), Patrycja Łojewska - asystentka PPC, Sylwia Kubecka - senior media planner (ostatnio Mindshare), Angelika Rękawek - młodsza specjalistka ds. rozliczeń, Patrycja Majsik - senior media manager (ostatnio McCann Poland), Małgorzata Ruszczyńska - młodsza specjalista ds rozliczeń (ostatnio Witchen), Wiktorka Szperkowska - asystentka ds. administracyjnych, Tomasz Liwacz - senior PPC specialist.
W ostatnim czasie Sigma Bis wygrała przetargi m.in. kancelarii premiera na obsługę jej kampanii w prasie, przetarg Centrum Nauki Kopernik na obsługę mediową. Umowę z tą agencją przedłużyła ostatnio Telewizja Polska, dla której Sigma Bis planuje i kupuje media.
Dołącz do dyskusji: Jedenaście nowych osób w Sigma Bis