Sigma Bis, Starcom i Carat walczą o 22,1 mln zł budżetu mediowego Tauronu
Sześć agencji zgłosiło się do przetargu na obsługę mediową spółki Tauron Sprzedaż - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. O 22,14 mln zł budżetu walczą m.in. Starcom (Publicis Media), Carat (dentsu), UM (Mediabrands) i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU).
Przetarg dotyczy zawarcia umowy ramowej na świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach oraz wsparcia w efektywnej realizacji kampanii reklamowych w mediach.
Oferty w nim złożyło sześć agencji: UM (Mediabrands), Starcom (Publicis Media), Carat (dentsu), Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU), Euvic Media, Media Group.
Tauron Sprzedaż zamierza wybrać w tym przetargu maksymalnie 2 agencje. Umowy z nimi zawrze na okres 2 lat. Budżet mediowy, jaki powierzy im do obsługi wynosi 22,14 mln zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Obecnie obsługą mediową Tauronu zajmują się domy mediowe Starcom (Publicis Groupe) i Carat (dentsu), które wygrały przetarg prowadzony pod koniec 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Starcom i Carat walczą o 22,1 mln zł budżetu mediowego Tauronu