Siedem nowych agencji w SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowych stowarzyszonych do swojego grona - SPOT&DOT, Aponadto, Garden of Words Group, JU, monday group oraz Unique One i Space of Ad.
SPOT&DOT to niezależna agencja specjalizująca się tworzeniu komunikacji digital. Tworzą kreatywne i przemyślane strategie oraz angażujące koncepty kreatywne on/offline. Agencja współpracowała między innymi z takimi markami jak: Amazon, Pudliszki, Banku Pekao, Provident, Play, PwC, WP czy Santander.
Aponadto to agencja komunikacji zintegrowanej. Specjalizują się między innymi w kampaniach efektywnościowych, zakupie mediów, tworzeniem identyfikacji wizualnej czy strategii marki, kreacji ATL, BTL, i digital. W swoim portfelu maja takich klientów jak ITAKA, Samsung, PGNiG, Ceresit, Philips, Haribo czy Pocztę Polską.
Garden of Words Group zajmuje się komunikacją zintegrowaną. W ramach grupy funkcjonują trzy ściśle ze sobą współpracujące agencje: Great Minds – specjalizuje się w budowaniu strategii i dostarczaniu kreatywnych rozwiązań w sferze digital & social media, eventów i BTL. Garden of Words – zajmuje się PR, tworzy projekty z zakresu CSR, komunikację ESG oraz kampanie ukierunkowane na kobiece grupy docelowe. Z kolei Fresh Think zapewnia profesjonalne doradztwo strategiczne dla firm i korporacji. Pracują dla Allegro, Media Markt, Żabki, Avonu czy Orange.
JU tworzy kampanie reklamowe w digitalu. Mogą się pochwalić współpracą z Pandorą, L’Oréal Paris czy E. Wedel.
Monday group składa się z marek monday comms i monday digital. monday comms świadczy usługi w obszarach m.in.: public relations, public affairs, social selling oraz sales-driven marketing. Z kolei monday digital specjalizuje się w działaniach: social media, digital marketing, content marketing, influencer marketing. Ich klientami byli m.in.: Canal+, DELL Technologies, AXIS Communications, CD Projekt, KOŁO, czy Electronic Arts.
Unique One jest agencją marketingową 360 stopni z wieloletnim dorobkiem. Może się pochwalić szeroką bazą klientów, wśród których są min.: Nestle Polska S.A., Ministerstwo Finansów, Polkomtel, Lotos Oil, Makro Cash&Carry, Totalizator Sportowy, Żabka, Sokołów, Canon, Śnieżka czy Velux.
Space of Ad jest agencją, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów, oferując kampanie 360 stopni, strategie rozwoju marki, rebranding oraz produkcję filmową.
Dołącz do dyskusji: Siedem nowych agencji w SAR