Sieć Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną
Sieć sprzedaży internetowej i detalicznej Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Za projekt rebrandingu oraz koncepcję nowej strategii komunikacji marki w kanałach e-commerce odpowiada krakowska agencja Funktional.
Propozycję pozycjonowania i strategii marki Sferis na rynku e-commerce połączono z opracowaniem claimu, logo oraz identyfikacji wizualnej, spójnej z nowym wizerunkiem sklepu. Przygotowano księgę znaków i identyfikacji wizualnej, która zawiera wytyczne dla kolorystyki, typografii, prawidłowego użycia logotypu oraz zastosowania nowych materiałów.
- Niezaprzeczalny rozwój e-commerce w Polsce był dla nas naturalnym pretekstem do podjęcia decyzji o obraniu nowego kierunku działania. To, co wyróżnia nasz sklep to nie tylko łatwość zakupów i okazyjne ceny, ale przede wszystkim szeroki asortyment, który cieszy szeroką grupę kupujących. Chcemy być kojarzeni z marką solidną, ale przy tym nowoczesną i dającą nieograniczone możliwości w każdej ze sfer życia, stąd nowy wizerunek marki oparty został o motyw sfery, kuli, punktu - mówi Małgorzata Radkiewicz, doradca zarządu ds. marketingu e-commerce dla marki Sferis.pl w Action.
Za projekt rebrandingu oraz koncepcję nowej strategii komunikacji marki w kanałach e-commerce odpowiada krakowska agencja Funktional.
Dołącz do dyskusji: Sieć Sferis zaprezentowała nową identyfikację wizualną