SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Show Magdy Gessler nie dał szans konkurencji

Reality-show „Kuchenne rewolucje”, nadawane w TVN-ie w soboty o 18.00, miało większą widownię niż pokazywane w tym czasie programy konkurencji. Wpływy z reklam nadawanych przy programie wyniosły ponad 10 mln zł.

Łącznie TVN nadała osiem odcinków „Kuchennych rewolucji”, które oglądało średnio 2,31 mln widzów, dając stacji 21,60 proc. udziału w grupie 4+ i 25,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB Nielsen Media Research) dla portalu Wirtualnemedia.pl. Oznacza to, że program poprawił wyniki swojego pasma w grupie 16-49, bo w analogicznym okresie ub.r. TVN w soboty o 18.00 TVN miała tam 20,07 proc. udziału. Nieznaczny spadek udziału miał miejsce natomiast w 4+, bo rok temu kształtował się on na poziomie 22,12 proc. (widownia wtedy wyniosła 2,26 mln).

W czasie emisji reality-show TVN była liderem rynku, wyprzedzając swoich głównych konkurentów. Drugie miejsce z udziałem wynoszącym 17,14 proc. zajęła TVP 1, emitująca w tym czasie m.in. „Kabaretową alternatywę”, „Za kulisami Jedynki”, „Supermodelki” czy seriale „Komisarz Rex” i „Duch w dom”. Dalej znalazły się: TVP 2 (15 proc.; „Panorama”, „Sport”, „Pogoda”, „Wideoteka dorosłego człowieka”) i Polsat (11,34 proc.; „Wzór”, „Wydarzenia”).

Z danych telemetrycznych wynika, że „Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądały kobiety, widzowie powyżej 30. roku życia oraz mieszkańcy miast. Przychody reklamowe z ośmiu odcinków programu wyniosły 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Jak się dowiedzieliśmy w TVN-ie, stacja najprawdopodobniej zdecyduje się na emisję drugiej serii programu w jesiennej ramówce.

W programie „Kuchenne rewolucje” znana restauratorka Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające lokale kulinarne z tarapatów. Na pomoc każdej restauracji ma cztery dni. Producentem wykonawczym show jest firma Constantin Entertainment.

Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
6-03-2010 2 407 644 18,54% 21,29%
13-03-2010 2 673 402 21,84% 26,54%
20-03-2010 2 580 264 21,94% 26,34%
27-03-2010 2 594 951 23,10% 29,85%
3-04-2010 2 249 897 20,22% 22,30%
24-04-2010 1 749 993 20,51% 24,92%
1-05-2010 1 979 433 22,57% 27,90%
8-05-2010 2 221 727 25,20% 29,36%
średnia 2 307 882 21,60% 25,84%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu

  Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN – Kuchenne rewolucje 2 307 882 21,60%
TVP 1 1 829 906 17,14%
TVP 2 1 600 734 15,00%
Polsat 1 210 023 11,34%


Profil widowni reality-show 

    AFF ADH%
Płeć Mężczyźni 75 35,97%
  Kobiety 123 64,03%
Wiek 4-9 47 2,78%
  10-15 68 4,80%
  16 - 19 48 2,75%
  20 - 24 53 4,35%
  25 - 29 95 8,40%
  30 - 34 124 10,15%
  35 - 39 124 8,79%
  40 - 44 100 6,44%
  45 - 49 103 7,34%
  50 - 54 117 9,64%
  55 - 59 132 10,03%
  60+ 126 24,53%
Wlk. miasta Wieś 72 27,88%
  < 50 tys. 100 24,03%
  50-100 tys. 139 11,87%
  100-200 tys. 127 10,18%
  200-500 tys. 122 10,81%
  > 500 tys. 133 15,23%
Wykształcenie Podstawowe 104 47,69%
  Średnie 107 31,80%
  Wyższe 113 12,94%
  Inne 58 7,58%
Dochód <= 1000 111 11,53%
  1001-1400 106 15,03%
  1401-2000 90 22,93%
  2001-2750 95 19,65%
  2751-3500 102 14,52%
  > 3500 109 16,35%


 

Dołącz do dyskusji: Show Magdy Gessler nie dał szans konkurencji

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Posh
Jedyny program na poziomie, emitowany w wiosennej ramówce na antenie TVN. Szkoda, że tylko osiem odcinków. :(
0 0
odpowiedź
User
stała widzka TVN-u
Wspaniały,cudowny program " Kuchenne rewolucje." .Panie Miszczak baaaardzo Pana prosimy o następną edycję tych odcinków ze wspaniałą p.Magdą Gessler.Ależ Ona jest fajna.BRAWO TVN
0 0
odpowiedź
User
Posh
Magda ma osobowość polskiej Nigelli, a nie Joanna Brodzik!
0 0
odpowiedź