SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

439 tys. widzów nowego paradokumentu „Sekrety życia” w TVN

Nowy paradokument „Sekrety życia” po trzech tygodniach emisji emisji w TVN ogląda średnio 439 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„Sekrety życia”; fot. TVN „Sekrety życia”; fot. TVN

Średnia widownia pierwszych 12 premierowych odcinków nowego scripted-docu TVN „Sekrety życia”, wyemitowanych w okresie od 27 lutego do 17 marca 2023 roku w dni powszednie o godz. 16.55 wyniosła 439 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 4,55 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,13 proc. w grupie 16-49 oraz 6,90 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 1 marca. Śledziło ją średnio 539 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania „Sekretów życia” (poniedziałek-piątek między 16.54 a 17.51) ma 4,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje szóste miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TVP1, która ma 13,35 proc. Drugie miejsce należy do Polsatu (11,28 proc.), a trzecie - do TVP2 (8,97 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN jest stacją trzeciego wyboru.

„Sekrety życia” to serial paradokumentalny osadzony we współczesnych realiach. Życiowe perypetie bohaterów poszczególnych odcinków splatają się w klubie fitness, który jest tłem dla kolejnych wciągających historii.

- W każdym odcinku widzowie zobaczą losy postaci uwikłanych w konflikt obyczajowy. Bohaterowie przychodzą do klubu sportowego z bagażem swoich doświadczeń i problemów. Są na takim etapie życia, w którym chcą coś zmienić lub zwyczajnie od czegoś uciec. Każdy z nich ma inną historię, ale niezależnie od sytuacji, może liczyć na wsparcie trenerów personalnych - informuje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Produkcja TVN realizowana jest w Krakowie. Producentkami są Małgorzata Zając-Urbanik i Anna Plutecka-Mesjasz. Za scenariusze odpowiada Hanna Niemiec.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: 439 tys. widzów nowego paradokumentu „Sekrety życia” w TVN

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Id
Straszny gniot. TVN traktuje swoich widzów jak potencjalnych idiotów serwując tylko powtórki, paragnioty i patoreality. Nic dziwnego, że młoda widownia ucieka do internetu.
0 0
odpowiedź
User
Bert
Tego żenującego ohydnego Para gniota nie idzie oglądać i szkoda czas tracić na te wszystkie Para Gnioty do zrzygania się .
0 0
odpowiedź
User
:-(
TVN miał być telewizją dla młodej wykształconej widowni z miast. Dzisiaj to kanał dla większych wieśniaków niż opluwany tak kiedyś Polsat.

Wstyd, że kierownictwo TVNu widzi w swoich widzach pustych idiotów.
0 0
odpowiedź