439 tys. widzów nowego paradokumentu „Sekrety życia” w TVN
Nowy paradokument „Sekrety życia” po trzech tygodniach emisji emisji w TVN ogląda średnio 439 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych 12 premierowych odcinków nowego scripted-docu TVN „Sekrety życia”, wyemitowanych w okresie od 27 lutego do 17 marca 2023 roku w dni powszednie o godz. 16.55 wyniosła 439 tys. osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 4,55 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,13 proc. w grupie 16-49 oraz 6,90 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 1 marca. Śledziło ją średnio 539 tys. osób.
TVN w paśmie nadawania „Sekretów życia” (poniedziałek-piątek między 16.54 a 17.51) ma 4,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Stacja zajmuje szóste miejsce na tle konkurentów. Liderem w tym czasie jest kanał TVP1, która ma 13,35 proc. Drugie miejsce należy do Polsatu (11,28 proc.), a trzecie - do TVP2 (8,97 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN jest stacją trzeciego wyboru.
„Sekrety życia” to serial paradokumentalny osadzony we współczesnych realiach. Życiowe perypetie bohaterów poszczególnych odcinków splatają się w klubie fitness, który jest tłem dla kolejnych wciągających historii.
- W każdym odcinku widzowie zobaczą losy postaci uwikłanych w konflikt obyczajowy. Bohaterowie przychodzą do klubu sportowego z bagażem swoich doświadczeń i problemów. Są na takim etapie życia, w którym chcą coś zmienić lub zwyczajnie od czegoś uciec. Każdy z nich ma inną historię, ale niezależnie od sytuacji, może liczyć na wsparcie trenerów personalnych - informuje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
Produkcja TVN realizowana jest w Krakowie. Producentkami są Małgorzata Zając-Urbanik i Anna Plutecka-Mesjasz. Za scenariusze odpowiada Hanna Niemiec.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.
Dołącz do dyskusji: 439 tys. widzów nowego paradokumentu „Sekrety życia” w TVN
Wstyd, że kierownictwo TVNu widzi w swoich widzach pustych idiotów.