„Na sygnale” po przeniesieniu do TVP2 zyskało 420 tys. widzów
Od początku tego roku „Na sygnale” nadawane w TVP2 ogląda średnio 1,44 mln osób. Jest to o 420 tys. widzów więcej niż jesienią ub.r., kiedy produkcja emitowana była w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
„Na sygnale” od 2 stycznia br. oglądać można w TVP2 w poniedziałki, wtorki i środy około godz. 22.00. Wcześniej produkcję nadawano w TVP1 (w czwartki o 21.00 i w piątki o godz. 21.35).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Średnia oglądalność premierowych odcinków serialu (pokazanych w okresie od 2 stycznia do 28 marca br.) wyniosła 1,44 mln osób, co przełożyło się na 13,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,62 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 13 lutego br. Przed telewizorami zgromadził 1,69 mln oglądających.
Dla porównania, w okresie od 15 września do 30 grudnia ub.r. produkcję nadawaną w TVP1 śledziło o 420 tys. oglądających mniej. Było to 1,02 mln widzów (odpowiednio 8,27 proc., 5,89 proc. i 6,52 proc.).
„Na sygnale” wyraźnie zwiększyło widownię także w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy także było nadawane w Jedynce. W okresie od 7 stycznia do 25 marca ub.r. medyczny serial śledziło 1,06 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 8,27 proc., 5,76 proc. oraz 6,37 proc. udziału.
„Na sygnale” to produkowany przez Artramę serial przedstawiający pracę ratowników medycznych. Produkcja zadebiutowała w TVP2 w lutym 2014 roku, we wrześniu 2021 roku została przeniesiona do TVP1.
Dołącz do dyskusji: „Na sygnale” po przeniesieniu do TVP2 zyskało 420 tys. widzów
Coś jak twoja żona?