Serial '39 i pół' z mniejszą oglądalnością
Drugi sezon serialu "39 i pół" oglądało na antenie TVN średnio 2,32mln widzów, czyli o 28 proc. mniej niż premierową serię zeszłejwiosny. W czasie emisji produkcji TVN miał udział gorszy niż TVP 2i Polsat wśród wszystkich widzów, ale w grupie komercyjnej pozostałliderem.
Udział TVN w grupie 4+ w czasie nadawaniadrugiej edycji "39 i pół" wyniósł 16,81 proc. Tomniej niż miały wtedy zarówno TVP 2 (osiągnęła wtym paśmie 27,69 proc. udziału emitując "Kulisy M jakmiłość" i "Magazyn Expressu Reporterów")jak i Polsat (17,38 proc., filmy fabularne", "CSI:Kryminalne Zagadki Miami"). Gorzej od TVN radziła sobie jedynie TVP1 (gł. filmy fabularne, publicystyka, "Herosi"; 13,05 proc.) -wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 serial dał stacji TVN 21,90proc. i pozycję lidera przed Polsatem (21,16 proc.), TVP 2 (20,98proc.) i TVP 1 (13 proc.).
Emitowana rok temu pierwsza seria "39 i pół" notowała lepszewyniki. Serial śledziło wtedy bowiem 3,22 mln widzów przy udziale wrynku wynoszącym 24,31 proc. w 4+ i 29,26 proc. w 16-49.
Również cennikowe przychody reklamowe serialu zmalały, alespadek ten nie był tak wielki jak w przypadku oglądalności, bowyniósł 12 proc. Wiosną br. produkcja przyniosła stacji z reklam18,3 mln zł, podczas gdy w sezonie wiosennym 2008 roku wpływy z jejemisji wyniosły 20,8 mln zł (dane bez rabatów).
Kolejna seria "39 i pół" ma się pojawić w jesiennej ramówceTVN. Obecnie trwają zdjęcia do nowych odcinków.Ich zakończenie planowane jest na koniec czerwca br.
Oglądalność drugiego sezonu "39 i pół" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasieemisji serialu
Profil widowni "39 i pół"
Dołącz do dyskusji: Serial '39 i pół' z mniejszą oglądalnością