Serena Williams, Neymar jr, Cara Delevingne, Kris Wu i Michael K. Williams w epickiej opowieści promującej Beats By Dr. Dre
Marka Beats By Dr. Dre rozpoczęła kampanię „Above The Noise”, której głównym elementem jest porywający, trwający ponad 4 minuty film. Jego bohaterami są m.in. Serena Williams, Neymar jr., Cara Delevingne.
Spot zaczyna się od sceny, w której wujek (w tej roli Michael K. Williams) zaczyna opowiadać swojej kilkuletniej siostrzenicy bajkę na dobranoc, bo ta nie może zasnąć.
W spocie przewijają się sceny, w których obecne gwiazdy w dzieciństwie zmagały się z różnymi przeciwnościami losu. Spotykają się m.in. z zastraszaniem, presją ze strony rodziców, innymi przeciwnościami losu. Znajdują jednak w sobie tyle mentalnej siły, by odnieść sukces.
Kolejne sceny pokazują Serenę Williams, która tuli swoje nowo narodzone dziecko, Cara Delevingne z kolei stoi w lesie twarzą w twarz z wilkami, a Kris Wu jest w studiu nagraniowym.
Film, który z jednej strony pokazuje młodych ludzi walczących o sukces, z drugiej - ma być swego rodzaju bajką o mierzeniu się z hałasem. Promuje nowe słuchawki firmy Beats By Dr. Dre z technologią Pure Adaptive Noise Cancelling.
Kreację reklamy przygotowała agencja JohnXHannes z Nowego Jorku. Za jej produkcję odpowiada Park Pictures. Tłem muzycznym spotu jest piosenka „Don't Tell Me” Ruela.
Dołącz do dyskusji: Serena Williams, Neymar jr, Cara Delevingne, Kris Wu i Michael K. Williams w epickiej opowieści promującej Beats By Dr. Dre