SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sąsiad na widelcu” Łukasza Grassa wygrał tylko z TVP2. 5 mln zł z reklam

Kulinarny teleturniej „Sąsiad na widelcu”, prowadzony przez Łukasza Grassa, oglądało średnio 1,2 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 4,9 mln zł.

„Sąsiad na widelcu” na antenie TVP1 pokazywany był w soboty o godz. 18.25, w okresie od 7 września do 9 listopada br. Wszystkie dziesięć odcinków programu oglądało średnio 1,16 mln widzów, co przełożyło się na 10,31 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 7,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Jedynka w czasie emisji nowego teleturnieju zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce należało w tym paśmie do stacji TVN, nadającej „Kuchenne rewolucje” i początek „Faktów”, co dało jej 15,68 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Fat Killers. Zabójcy tłuszczu” oraz „Wydarzenia”; 11,57 proc. udziału), a czwarte - TVP2 („Sport telegram”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 9,95 proc.). Taka sama była kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

1 764 658

15,68%

19,05%

Polsat

1 301 541

11,57%

11,65%

TVP1 - Sąsiad na widelcu

1 160 210

10,31%

7,59%

TVP2

1 119 760

9,95%

5,08%


Wpływy reklamowe TVP1 przy emisji produkcji wyniosły 4,9 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Jacek Rakowiecki. rzecznik prasowy TVP, mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, że stacja jest zadowolona z wyników oglądalności „Sąsiada na widelcu”. Obecnie trwają rozmowy w sprawie kontynuacji programu.

W każdym odcinku teleturnieju kulinarnego „Sąsiad na widelcu” dwie sąsiadujące rodziny jako osobne drużyny rywalizowały w przygotowaniu swoich ulubionych potraw - obiadu wraz z deserem. W trakcie gotowania rad uczestnikom udzielali szefowie kuchni: Robert Sowa oraz Ewa Olejniczak. O tym, która z drużyn zwycięży, decydowali przechodnie i sąsiedzi, którzy degustowali przygotowane w programie potrawy. Format prowadził Łukasz Grass, a za jego produkcję odpowiadała firma Rochstar.

Dołącz do dyskusji: „Sąsiad na widelcu” Łukasza Grassa wygrał tylko z TVP2. 5 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolo
A czy kogoś to dziwi? Oranie TVP trwa
0 0
odpowiedź
User
Ilya Brac
Czosnkowa telewizja Brauna coraz słabiej przedzie. Nie dziwne., ale trwa. I Ttwa ją mać.
0 0
odpowiedź
User
xxx
Telewizja Polska S.A. jest w sama sobie kabaretem dla plebsu, ale co zrobić, skoro nadawca, który jest utrzymywany przez rząd, naiwnych abonentów, pierdlamodawców do pieprzenia 30-sekundowych gniotów promocyjnych z przewagą farmaceutycznego naciągu, to co ma być innego?
0 0
odpowiedź