Saatchi & Saatchi dla XTB
Dom maklerski XTB rozstrzygnął przetarg reklamowy, w którym do współpracy wybrał agencję Saatchi & Saatchi.
Celem przetargu było wyłonienie agencji, która udzieli klientowi wsparcia komunikacyjnego na poziomie globalnym. Do przetargu zaproszono Leo Burnett, Havas Warsaw, Agencję Warszawa, Scholz & Friends i Saatchi & Saatchi. Dwie ostatnie z wymienionych agencji znalazło się w finale.
Do zadań wybranej w przetargu Saatchi&Saatchi będzie należało wsparcie w stworzeniu i realizacji platformy komunikacji dla XTB w latach 2020-2021. Umowę podpisano na dwa lata.
Pierwsze efekty działań agencji mają być widoczne po wakacjach.
Dom maklerski XTB realizował w 2016 roku projekt edukacyjny z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcję wspierała kampania w internecie przygotowana przez iProspect (Dentsu Aegis Network Polska).
Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi dla XTB