Ruszyła nowa agencja ReBrain. Stoją za nią Kamil Mirowski i Artur Roguski
ReBrain to nowa agencja strategiczno-kreatywna, która latem rozpoczęła działalność na rynku. Jej założycielami są Kamil Mirowski oraz Artur Roguski, pracujący dotychczas w agencjach reklamowych czy mediach. Mirowski objął w firmie funkcję prezesa, a Roguski jest członkiem zarządu.
ReBrain zajmować się będzie holistycznym podejściem do komunikacji online. - Poczynając od wszelkiego rodzaju badań, analiz i audytów, przez tworzenie strategii, planowanie jak również bieżące prowadzenie komunikacji w kanałach digitalowych. Mirowski i Roguski skupiają się na budowaniu strategii komunikacji, szkoleniach, warsztatach strategiczno-biznesowych, planowaniu mediów oraz przygotowaniu planów komunikacji - podano w komunikacie.
- Dążymy do bycia rebeliantami wśród agencji marketingowych. Na rynku chcemy oferować odważne rozwiązania w komunikacji digitalowej. Przy obecnym przeładowaniu treściami i komunikatami reklamowymi płaska, nijaka komunikacja nie ma szans na dotarcie, a przede wszystkim zakotwiczenie się w świadomości konsumentów – komentuje Kamil Mirowski pełniący rolę prezesa zarządu w spółce ReBrain. - Na pierwszym miejscu stawiamy strategię. Wyznajemy zasadę, że to ona stanowi fundamenty do „skutecznej kreatywności” przynoszącej sukces w biznesie – dodaje.
- Rynek reklamy i mediów obserwujemy bacznie od ponad dekady. Kreatywność stała się nadrzędną wartością, celem samym w sobie, którego osiągnięcie nie jest możliwe bez fundamentu w postaci wielopoziomowej strategii. Ta natomiast bardzo często jest po prostu zła – analizuje Artur Roguski, członek zarządu spółki ReBrain. - W środowisku marketingowym często ekscytujemy się pojedynczymi kreacjami, real time marketingiem, aferami i wpadkami… W tym aspekcie nie różnimy się od przeciętnego konsumenta popularnych serwisów informacyjnych. Jako ReBrain nie chcemy nikogo zalewać kolejnymi kreatywnymi reklamami wyjętymi z szerszego kontekstu, ale zająć się przygotowaniem pod nie solidnych podstaw. Dopiero wtedy kreacja może dokonać rebelii, a co najważniejsze wypełnić z nawiązką cele strategiczne – dodaje Roguski.
ReBrain ściśle współpracuje z Utilą. To działający od blisko dekady na polskim rynku podmiot specjalizujący się w komunikacji społecznej, programowaniu zrównoważonego rozwoju z udziałem wielu grup interesariuszy oraz badaniach i analizach. Współpraca, wymiana wiedzy i doświadczeń ma pozwolić obu podmiotom wzbogacić się o unikatowe usługi oraz produkty.
- Dostęp do informacji oraz komunikacja, zwłaszcza ta cyfrowa, zmieniają się w niespotykanym do tej pory tempie – komentuje Michał Kazem-Bek, prezes spółki Utila i członek zarządu spółki ReBrain. - Obie spółki i osoby w nich pracujące mają olbrzymią wiedzę na temat komunikacji oraz zachowań (zjawisk) społecznych, ale z zupełnie innej perspektywy. Te połączenie różnych doświadczeń oraz perspektyw pozwoli nam rozwijać świadczone usługi oraz wdrażać całkowicie nowe - dodaje.
ReBrain ma pierwszych klientów
W gronie klientów agencji ReBrain znajdują się: CrossMobile (operator telefonii komórkowej) oraz PERI Polska (czołowy na świecie producent deskowań, rusztowań i rozwiązań dla budownictwa). Agencja współpracuje również z innymi agencjami marketingowymi w zakresie wsparcia strategicznego. Od początku istnienia spółki ReBrain wspiera też swoimi działaniami Fundację Edukacji Społecznej i przeprowadziła szkolenia z zakresu komunikacji online czy tworzenia treści.
Kamil Mirowski to specjalista ds. marketingu internetowego po studiach na SGH. Komunikacją w mediach cyfrowych zajmuję się od 2008 roku. Od 2016 roku prowadzę szkolenia z zakresu marketingu digitalowego oraz warsztaty strategiczne.
Artur Roguski to psycholog o specjalizacji media i reklama. Autor książki „Zrozumieć social media” (OnePress, 2020). Od 2011 roku działa w szeroko pojętej branży. Doświadczenie zdobywał pracując zarówno w agencjach reklamowych, jak i największych polskich mediach.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa agencja ReBrain. Stoją za nią Kamil Mirowski i Artur Roguski
Hej! Jeśli oceniasz i uważasz, że wypisuje farmazony to czemu na LinkedIn nie wchodzisz w dyskusję i nie dzielisz się swoją wiedzą?
Mam nadzieję, że będziesz miał/miała/miało odwagę spojrzeć mi w oczy i powiedzieć to samo.
A o wyniki to się nie bój, są lepsze niż możesz się spodziewać.