Z Euro-netu odchodzi dyrektor marketingu i rzecznik Tomasz Siedlecki
Tomasz Siedlecki po 14 latach pracy odchodzi z firmy Euro-net (należą do niej sieć elektromarketów RTV Euro AGD i sklep internetowy OleOle.pl). Pełnił w niej funkcję dyrektora marketingu i rzecznika prasowego.
W Euro-necie Siedlecki odpowiadał za działania marketingowe, reklamę, akcje promocyjne, analizę konkurencji oraz badania rynkowe. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem, który wewnętrznie zajmuje się m.in. planowaniem mediów, produkcją reklam i DTP.
W ciągu 14 lat pracy Siedlecki zarządzał przygotowaniem koncepcji i rozwojem marek RTV Euro AGD i OleOle.pl. Firma w komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl podkreśla, że w tym okresie liczba sklepów RTV Euro AGD wzrosła trzykrotnie.
Euro-net nie podał, kto przejmie w firmie funkcje szefa marketingu i rzecznika prasowego. Natomiast Tomasz Siedlecki nie ujawnia swoich planów zawodowych.
Przed pracą w Euro-necie Siedlecki był m.in. dyrektorem nowego biznesu i strategii w agencji reklamowej JWT oraz dyrektorem marketingu w firmach Sony, Bosch i Siemens oraz Fiat.
Ukończył studia marketingowe w Szkole Wyższej Handlowej.
Dołącz do dyskusji: Z Euro-netu odchodzi dyrektor marketingu i rzecznik Tomasz Siedlecki