SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania Róż się do lekarza

Wystartowała kampania firmy Galderma, której celem jest zachęcenie do umówienia się na wizytę do dermatologa osób, które mogą borykać się z problemem trądziku różowatego. Kampanię po wygranym przetargu przygotowały agencja Isobar Polska oraz dom mediowy dentsu X.

Róża pojawiająca się w haśle kampanii  „Róż się do lekarza”  jest metaforą kobiecego piękna. Jej rozkwitanie to oznaka witalności i zdrowia, a więdnięcie i usychanie może symbolizować problemy - między innymi trądzik różowaty.

Jesień może być trudnym okresem dla skóry. Po godzinach ekspozycji na promienie słoneczne problemy skóry mogą się zaostrzać. Cała komunikacja została utrzymana w subtelnym tonie i nawiązuje do etapów rozwoju róży, jednocześnie zachęca osoby zmagające się z niepokojącymi objawami do konsultacji z lekarzem dermatologiem. Dlatego jesienna edycja kampanii skupia się na działaniach mających na celu zachęcenie odbiorców do umówienia się na wizytę do lekarza dermatologa.

Agencje grupy dentsu przygotowały kampanię Galderma

Akcja ma swoją odsłonę w social mediach, na profilach influencerów a także w mobile’u, gdzie wykorzystuje kreatywne formaty rich mediowe. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje dentsu Polska: Isobar - za strategię, kreację, social media, produkcję, postprodukcję i optymalizację; zakupem mediów zajęła się agencja dentsu X. Kampania potrwa do końca listopada.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Róż się do lekarza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl