Nowy program „Równi sobie” miał o 250 tys. widzów mniej niż „Kod genetyczny”. TVN przegrał z TVP2 i Polsatem
Nowy program „Równi sobie” oglądało średnio 839 tys. widzów, o 250 tys. osób mniej niż serial „Kod genetyczny” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,28 mln zł.
Premierowe odcinki nowego cyklu „Równi sobie” na antenie TVN oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.30, w okresie od 1 marca do 12 kwietnia br. Średnia widownia produkcji wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,55 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji, który zgromadził przed telewizorami 1,03 mln oglądających.
Dla porównania, nowy serial „Kod genetyczny”, emitowany w tym samym paśmie wiosną ub.r., oglądało 1,09 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 8,03 proc., 9,27 proc. i 8,78 proc. Nowy program stracił 250 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania nowego cyklu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy liczne seriale, osiągała 16,65 proc. udziału. Drugi jest Polsat (filmy fabularne i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,29 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 1,69 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-49 TVN był trzeci. Z kolei w grupie 16-59 lat stacja zajęła miejsce drugie.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Równi sobie” wyniosły 5,28 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
O czym był program „Równi sobie"
„Równi sobie” to polska wersja „The Great Giveback” - formatu stworzonego przez brytyjską firmę Virgin Media. Widzowie w każdym odcinku cyklu poznają dwie rodziny - jedną, która potrzebuje pomocy i drugą, która oferuje wsparcie.
Za realizację polskiej wersji „The Great Giveback” na zlecenie Telewizji TVN odpowiada firma produkcyjna FremantleMedia. Zdjęcia do produkcji zaczęły się wczesną jesienią ub.r.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: Nowy program „Równi sobie” miał o 250 tys. widzów mniej niż „Kod genetyczny”. TVN przegrał z TVP2 i Polsatem