SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,03 mln widzów debiutu programu „Równi sobie”, TVN wiceliderem rynku

Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „Równi sobie” oglądało średnio 1,03 mln widzów.

„Równi sobie”; fot. TVN „Równi sobie”; fot. TVN

W poniedziałek, 1 marca br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Równi sobie”. Średnia widownia emisji wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 8,25 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 10,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę serial śledziło 2,50 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,08 mln).

TVN w paśmie nadawania pierwszego odcinka programu „Równi sobie”, a więc od godz. 21.30 do 22.33 miał 7,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja w tym czasie zajęła drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsza była TVP2 z 15,02 proc. udziału, trzeci - Polsat (7,19 proc.), a czwarta - TVP1 (2,22 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVN z wynikiem na poziomie 10,54 proc. też był drugi.

O czym jest program „Równi sobie”

„Równi sobie” to polska wersja brytyjskiego formatu „The Great Giveback”. Widzowie w każdym odcinku cyklu poznają dwie rodziny - jedną, która potrzebuje pomocy i drugą, która oferuje wsparcie.

Za realizację polskiej wersji „The Great Giveback” na zlecenie Telewizji TVN odpowiada firma produkcyjna FremantleMedia. Zdjęcia do produkcji zaczęły się wczesną jesienią ub.r.

Kolejne premierowe odcinki programu „Równi sobie” TVN pokazywać będzie w poniedziałki o godz. 21.30.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,03 mln widzów debiutu programu „Równi sobie”, TVN wiceliderem rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BardzoCiekawyNick
Poraża wynik Jedynki w czasie Równych sobie. Niecały 1% w komercyjnej...
odpowiedź
User
Mario
Świetny misyjny program, niech TVP się uczy
odpowiedź
User
Kiki
Ale jedynka zawsze miała takie słabe wyniki i w ogólnej i w komercyjnej.
Nadają misyjne programy, jak na przykład teatr telewizji.
odpowiedź