1,03 mln widzów debiutu programu „Równi sobie”, TVN wiceliderem rynku
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „Równi sobie” oglądało średnio 1,03 mln widzów.
W poniedziałek, 1 marca br. o godz. 21.30 TVN pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Równi sobie”. Średnia widownia emisji wyniosła 1,03 mln osób. Przełożyło się to na 8,25 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 10,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę serial śledziło 2,50 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,08 mln).
TVN w paśmie nadawania pierwszego odcinka programu „Równi sobie”, a więc od godz. 21.30 do 22.33 miał 7,90 proc. udziału w rynku telewizyjnym w 4+. Stacja w tym czasie zajęła drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsza była TVP2 z 15,02 proc. udziału, trzeci - Polsat (7,19 proc.), a czwarta - TVP1 (2,22 proc. udziału).
Wśród widzów w grupie 16-49 TVN z wynikiem na poziomie 10,54 proc. też był drugi.
O czym jest program „Równi sobie”
„Równi sobie” to polska wersja brytyjskiego formatu „The Great Giveback”. Widzowie w każdym odcinku cyklu poznają dwie rodziny - jedną, która potrzebuje pomocy i drugą, która oferuje wsparcie.
Za realizację polskiej wersji „The Great Giveback” na zlecenie Telewizji TVN odpowiada firma produkcyjna FremantleMedia. Zdjęcia do produkcji zaczęły się wczesną jesienią ub.r.
Kolejne premierowe odcinki programu „Równi sobie” TVN pokazywać będzie w poniedziałki o godz. 21.30.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,03 mln widzów debiutu programu „Równi sobie”, TVN wiceliderem rynku
Nadają misyjne programy, jak na przykład teatr telewizji.