„Rolnik szuka żony” zyskał widzów. TVP1 nokautuje konkurencję w 4+
Piąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,17 mln osób. W porównaniu do czwartej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 40 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest nadal zdecydowanym liderem rynku w 4+, ale w 16-49 minimalnie przegrywa z TVN.
„Rolnik szuka żony 5” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele o godz. 21.15, począwszy od 2 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,17 mln osób. Przełożyło się to na 21,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,93 proc. w grupie 16-59.
Program notuje wzrost oglądalności z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 3 mln osób, drugi - 3,21 mln, a trzeci - 3,30 mln.
Dla porównania, czwartą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po trzech pierwszych odcinkach oglądało średnio 3,17 mln osób, co przekładało się na 20,83 proc., 16,21 proc. i 17,33 proc. udziału. Oznacza to, że program zyskał 40 tys. widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN, nadający wówczas gł. „MasterChefa” i „Pułapkę”, co daje mu 12,21 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. „Kabaret na żywo”; 10,07 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. filmy fabularne; 3,83 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 zajęła drugie miejsce minimalnie przegrywając z TVN.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” zyskał widzów. TVP1 nokautuje konkurencję w 4+