SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rochstar zdobył zlecenie Narodowego Banku Polskiego za 6 mln zł

Firma Rochstar wygrała przetarg Narodowego Banku Polskiego na opracowanie Wielopłaszczyznowej Platformy Komunikacji Marketingowej dla NBP i Centrum Pieniądza na 2018 rok. Wartość umowy opiewa na blisko 6 mln zł netto.

W organizowanym przez NBP przetargu wpłynęły dwie oferty: od Rochstar i od firmy Golden Rocket. Druga oferta została odrzucona.

Prowadzony przetarg związany jest z zaplanowanymi na br. przez NBP działaniami promocyjnymi, a dotyczącymi 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Mają one umocnić wizerunek NBP (w ramach obchodów 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości) jako banku centralnego odpowiedzialnego za utrzymanie stabilnego poziomu cen, zaangażowanego m.in. w podejmowanie działań służących popularyzowaniu wiedzy na temat ekonomicznego dziedzictwa narodowego, oraz promowanie nowoczesnych postaw wpływających na kształtowanie kapitału społecznego.

W ramach tych działań zaplanowano zorganizowanie dużego plenerowego eventu, spektaklu i szeregu innych działań. Ich wsparciem będą materiały promocyjne w internecie i w mediach społecznościowych.

Rochstar będzie pracować dla NBP do końca listopada br. Wartość umowy wyceniono na blisko 6 mln zł netto.

Dołącz do dyskusji: Rochstar zdobył zlecenie Narodowego Banku Polskiego za 6 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl