Robert Lewandowski w produktowej kampanii #mójHuawei
Huawei rusza z kampania promująca tablet MatePad Pro oraz dwa inne urządzenia - smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki Robert Lewandowski.
Kampania promująca MatePad Pro zachęca do tabletów MatePad T10 i T10s. Ich regularna sprzedaż rozpoczęła się dziś i połączona jest z atrakcyjnymi ofertami w wybranych aplikacjach w sklepie AppGallery.
Głównym elementem kampanii jest spot telewizyjny z udziałem ambasadora marki, Roberta Lewandowskiego, który prezentuje najważniejsze funkcje tabletu, smartwacha i słuchawek.
W przypadku tabletu jest to mobilność, wielozadaniowość oraz duży i czytelny ekran, w przypadku Watcha GT 2 Pro – 2 tygodnie pracy baterii, bezprzewodowe ładowanie oraz design pasujący do każdego typu stroju, a w przypadku słuchawek FreeBuds Pro – dynamiczna redukcja szumów.
Spot emitowany jest w wersji 30-sekundowej oraz 15-sekundowej.
Kampania #mójHuawei obejmuje także działania digital i PR.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski w produktowej kampanii #mójHuawei