„Roast” Michała Szpaka przegrał z show Kuby Wojewódzkiego. TVN zdystansował konkurencję
1,32 mln widzów obejrzało „Roast” Michała Szpaka, o 380 tys. osób mniej niż pokazany w lutym br. show z udziałem Kuby Wojewódzkiego. W czasie emisji widowiska TVN znokautował konkurencję.
W show „Roast Michała Szpaka” wokalistę wykpiwali stand-uperzy: Michał Kempa, Cezary Jurkiewicz, Antoni Syrek-Dąbrowski, Karol Kopiec i Sebastian Rejent oraz dziennikarze Beata Tadla, Hubert Urbański, a także Michał Figurski. Prowadzącym program był Kuba Wojewódzki.
Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że „Roast” z udziałem piosenkarza obejrzało średnio 1,32 mln widzów. Przełożyło się to na 15,92 proc. udziału TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
Dla porównania, pokazany we wtorek, 16 lutego br. o godz. 22.30, „Roast Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 1,70 mln osób, co przełożyło się na 17,92 proc. udziału w 4+. Show z udziałem Michała Szpaka miał o 380 tys. widzów mniej.
TVN w czasie emisji „Roastu” zdecydowanie pokonał swoich wszystkich konkurentów w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki” zajął Polsat, który nadawał wówczas paradokument „Zdrady” i film „Wolverine”, co przełożyło się na 8,78 proc. udziału.
Trzecia była TVP1 pokazująca audycję „Warto rozmawiać” i relację z festiwalu filmów dokumentalnych „Niepokorni, Niezłomni, Wyklęci” (7,93 proc. udziału), a czwarta - TVP2 z filmami „Barbershop II: Z powrotem w interesie” i „Osaczony” (4,31 proc.).
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|
TVN - Roast Michała Szpaka |
1 315 808 |
15,92% |
Polsat |
725 784 |
8,78% |
TVP1 |
655 021 |
7,93% |
TVP2 |
356 136 |
4,31% |
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.
Dołącz do dyskusji: „Roast” Michała Szpaka przegrał z show Kuby Wojewódzkiego. TVN zdystansował konkurencję