Revolut ma nowy logotyp
Platforma finansowa Revolut zaprezentowała nowy logotyp.
To pierwsza tak poważna zmiana w identyfikacji wizualnej Revoluta od 5 lat. Fintech będzie wydawał także karty z nowym logotypem. Zmiany będą wdrażane w ciągu kilku najbliższych miesięcy.
Nowa identyfikacja wizualna odróżnia się od poprzedniej prostotą i mało skomplikowanym fontem.
Na dole poprzednia wersja logotypu Revolut, na górze nowa
Revolut na rynku od 2015 roku
Revolut powstał w lipcu 2015 r. i wprowadził na rynek aplikację służącą do nowoczesnego zarządzania finansami, dokonywania przelewów i zakupów, także za pomocą karty płatniczej. Użytkownicy mogą założyć oparte na aplikacji konto Revolut, bezprowizyjnie płacić nim za granicą, wymieniać i przechowywać środki na koncie lub wysyłać przelewy krajowe i międzynarodowe bez marży i dodatkowych opłat, po kursie międzybankowym.
W Polsce Revolut funkcjonuje od marca 2018 r. Według danych z połowy 2019 r. aplikacja miała w naszym kraju blisko 700 tys. klientów.
Dołącz do dyskusji: Revolut ma nowy logotyp