SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowy tydzień TVN7 i Puls 2. „Ranczo” przed „M jak miłość”

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 kwietnia 2013 roku wzrósł o 0,50 pkt. proc. do 14,26 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła TVN, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 1,09 pkt. proc. do 14,23 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, którego wynik wyniósł 12,71 proc. po wzroście o 0,32 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce należało do TVP2 (10,18 proc., w dół o 0,21 pkt. proc.).

Rekordowymi udziałami pochwalić się mogą dwa naziemne kanały: zajmujący 5. pozycję TVN7, którego średni tygodniowy wynik wyniósł 3,84 proc. po wzroście o 0,28 pkt. proc. oraz plasujący się na 12. miejscu Puls 2 (0,91 proc. po wzroście o 0,02 pkt. proc.).

NAM 01.04 - 07.04 08.04 - 14.04
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVP1 13,76% 14,26%
2 TVN 13,14% 14,23%
3 Polsat 12,39% 12,71%
4 TVP2 10,39% 10,18%
5 TVN7 3,56% 3,84%
6 TVP INFO 3,20% 3,24%
7 TVN24 2,89% 3,15%
8 TV PULS 3,02% 3,06%
9 TV4 3,26% 3,00%
10 Polsat2 1,83% 1,71%
11 TTV - Twoja Telewizja 1,02% 0,98%
12 Puls 2 0,89% 0,91%
13 TVP Seriale 1,02% 0,90%
14 Polsat News 0,94% 0,88%
15 MiniMini+ 0,76% 0,87%
16 Kino Polska 0,81% 0,71%
17 AXN 0,90% 0,70%
18 Discovery 0,78% 0,68%
19 TVN Style 0,75% 0,66%
20 Polsat Sport 0,59% 0,66%


W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocniła się TVN, która zyskała tutaj 1,04 pkt. proc. do 16,19 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,06 pkt. proc. do 13,76 proc. Na ostatniej lokacie podium uplasowała się TVP1 (wzrost o 0,79 pkt. proc. do poziomu 10,77 proc.).

NAM 01.04 - 07.04 08.04 - 14.04
Lp. Stacja SHR % SHR %
1 TVN 15,15% 16,19%
2 Polsat 13,82% 13,76%
3 TVP1 9,98% 10,77%
4 TVP2 9,24% 8,81%
5 TVN7 3,63% 3,79%
6 TV PULS 3,38% 3,23%
7 TV4 3,12% 2,64%
8 TVN24 2,16% 2,59%
9 Polsat2 1,83% 1,71%
10 TVP INFO 1,51% 1,58%
11 Discovery 1,21% 1,11%
12 TVP Seriale 1,16% 1,02%
13 MiniMini+ 0,77% 0,93%
14 TTV - Twoja Telewizja 0,89% 0,90%
15 TVN Style 0,98% 0,89%
16 Polo TV 0,80% 0,88%
17 Puls 2 0,72% 0,81%
18 AXN 1,11% 0,81%
19 National Geographic 0,59% 0,81%
20 Eska TV 0,68% 0,74%


Największą popularnością w zeszłym tygodniu (6,86 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP1 serial „Ranczo”.

15 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.04.2012 - 14.04.2013 - grupa 4+

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 4+ 
1 14-04-2013 TVP1 RANCZO /SER.KOM.POL./ 6863240
2 09-04-2013 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 6763913
3 12-04-2013 TVP1 ANNA GERMAN /SER.ROS.POL.CHORW.UKR./ 6547169
4 10-04-2013 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 5705847
5 11-04-2013 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 5032422
6 14-04-2013 TVP1 PROGNOZA POGODY 4754362
7 14-04-2013 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 4595774
8 14-04-2013 TVN FAKTY 4595409
9 14-04-2013 TVP1 WIADOMOSCI 4414681
10 09-04-2013 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 4219739
11 09-04-2013 TVP1 TELEEXPRESS 4028353
12 13-04-2013 TVP1 KOMISARZ ALEX /SER.KRYM.POL/ 3496083
13 11-04-2013 TVP1 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ 3316986
14 09-04-2013 TVP2 KULISY SERIALU M JAK MILOSC  3283052
15 09-04-2013 TVN NA WSPOLNEJ /SER.OBYCZ.POL./ 3200791


15 najlepiej oglądanych programów w dniach 08.04.2012 - 14.04.2013 - grupa 16-49

Lp. Data Stacja Program Oglądalność 16-49
1 08-04-2013 TVP2 M JAK MILOSC /TELENOW.POL./ 2454158
2 14-04-2013 TVP1 RANCZO /SER.KOM.POL./ 2337430
3 10-04-2013 TVP2 NA DOBRE I NA ZLE /SER.OBYCZ.POL./ 2007858
4 14-04-2013 TVN FAKTY 1873503
5 12-04-2013 TVP1 ANNA GERMAN /SER.ROS.POL.CHORW.UKR./ 1851259
6 13-04-2013 TVN X FACTOR /PROG.ROZR.POL./ 1625640
7 14-04-2013 Polsat MUST BE THE MUSIC - TYLKO MUZYKA /PROGR.ROZR.POL./ 1525609
8 14-04-2013 TVP1 PROGNOZA POGODY 1515883
9 10-04-2013 TVP1 LIGA MISTRZOW /MECZ PILKI NOZNEJ/ 1422670
10 14-04-2013 TVN PRZEPIS NA ZYCIE /SER.KOM.OBYCZ.POL./ 1403269
11 14-04-2013 TVP1 SPORT /SERWIS SPORT./ 1403065
12 14-04-2013 TVP1 WIADOMOSCI 1368144
13 11-04-2013 TVP1 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ 1356655
14 09-04-2013 TVP2 BARWY SZCZESCIA /SER.POL./ 1355915
15 08-04-2013 Polsat SALT /FILM THRIL.USA/ 1332712




 

Dołącz do dyskusji: Rekordowy tydzień TVN7 i Puls 2. „Ranczo” przed „M jak miłość”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ani grosza
22 kwietnia publiczna szmira dostanie mocno w d...ę- wyłaczają duży obszar w tym cały Wrocław. Uprzedzając gadanie o tym, że tam są kablówki- całe przedmieścia Wrocławia to tysiące domów w rozproszonej zabudowie i każdy z anteną na dachu. A z drugiej strony ten TVN7 to nawet daje radę
0 0
odpowiedź
User
QUIZ
Marny dokument, obrażające inteligencję widzów krętactwa Gargas i tabloidowa dyskusja funkcjonariuszy partyjnych pomieszały szyki dyletantom z TVP. W grupie propagandowej TVP1 wyprzedza TVN o 0.03 punktu proc. i to kosztem TVP2, której odebrała oglądalność mydlarni "M jak M". W grupie prawdy TVP2, po raz drugi w historii telemetrii notuje ósemkę. TVP1 chce jej dorównać. Niebawem dziesiątka będzie pożądanym wynikiem. Fakty leją Wiadomości w obu grupach, umacniając komercyjną przewagę w głównym paśmie. Przychody z rynku reklam TVP z rynku reklam spadają. Dwójkowe zadęcie kulturalne długo nie potrwało. Udecy kładą telewizję, jak zresztą wszystko, czego kiedykolwiek się dotknęli. Porządzili sobie dość.
0 0
odpowiedź
User
wNogę
Co jest? Misyjna piła kopnięta nie pomaga? Trzeba więcej kopnięć albo więcej piłowania.
0 0
odpowiedź