Przegląd polskich reklam mundialowych
Mundial to nie tylko wielkie święto piłki nożnej. To również czas prawdziwych żniw dla marketerów, którzy będą walczyć o uwagę (i portfele) kibiców, masowo śledzących zmagania piłkarzy przed ekranami telewizorów i urządzeń mobilnych. Oto przegląd polskich kampanii reklamowych, przygotowanych na piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji.
Startujące 14 czerwca piłkarskie mistrzostwa świata Rosja 2018 to jedna z największych imprez sportowych na świecie. Dla reklamodawców to najgorętszy okres w tym roku - przed ekranami telewizorów, telebinów i na stadionach zgromadzą się miliony kibiców, dopingujących swoje reprezentacje narodowe. Polacy swoje zmagania na mundialu zaczynają meczem z Senegalem, we wtorek 19 czerwca. Grupowymi rywalami Polaków będą też Kolumbijczycy i Japończycy.
Wszystkie mecze mistrzostw transmitować będzie Telewizja Polska. Mecze zobaczymy w TVP1, TVP2 oraz na TVP Sport (na czas mistrzostw ten kanał będzie poświęcony tylko temu wydarzeniu). Rywalizację będzie można także śledzić na stronie sport.tvp.pl oraz w aplikacji mobilnej TVP Sport. Spotkania widzowie będą mogli także oglądać w jakości 4K - na nowym kanale TVP 4K (w ofercie nc+ i Orange TV), wybrane mecze pokaże Canal+ 4K Ultra HD (dla abonentów nc+).
TVP pokaże również zmagania Polaków w towarzyskim spotkaniu tuż przed mundialem - 12 czerwca zagramy z Litwinami. Finał mundialu 15 lipca, transmisja w TVP1.
Reklamodawcy od kilku miesięcy prowadzą intensywną komunikację związaną z mundialem. Wiele marek na swoich ambasadorów powołało naszych piłkarzy, trenera Adama Nawałkę bądź postacie kojarzone z piłką nożną (komentatorzy, działacze). W naszym zestawieniu prezentujemy telewizyjne kampanie reklamowe tematycznie poświęcone mundialowi. Nie ujmujemy zaś spotów, w których grają nasi piłkarze czy selekcjoner, ale motyw kampanii jest bez związku z mundialem.
Biedronka - Tomasz Zimoch i kibice
Orange TV - mecze w jakości 4K
STS- "Polacy jesteśmy z wami!"
LG OLED ThinQ AI z Jackiem Gmochem
PKN Orlen - "Kierunek Orlen" - mundialowa promocja
Neonet - „Oddajemy kasę za telewizory!”
Nc+ - oligarcha Iwan promuje mundial w 4K
Grupa Lotos - „Naj nie bierze się znikąd”
"Planeta Warka" i trener Adam Nawałka
LV BET - „Mundial sam się nie wygra” ze Zdzisławem Kręciną
Tyskie - „Trzymamy Tyskie za zwycięstwo”
Harnaś - "Orły Harnasia"
Coca-Cola - "Gotowi na emocje"
Vision Express - "Mistrzowska Promocja"
Lotos - kampania z Kubą Błaszczykowskim
Dołącz do dyskusji: Przegląd polskich reklam mundialowych