SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama online w Nowej Zelandii

W ubiegłym roku wydatki na internetową reklamę w Nowej Zelandii wyniosły 135 milionów dolarów.

Reklama online stanowiła w 2007 roku 5,8 procenta całego rynku reklamy w Nowej Zelandii - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane organizacji Interactive Advertising Bureau (IAB) of New Zealand.

To co prawda niewielki odsetek, ale jednocześnie pokazuje on, że istnieje duże pole do wzrostu w tym sektorze. Przedstawiciele IAB of New Zealand prognozują, że reklamodawcy będą przez kilka kolejnych lat znacząco zwiększać swoje wydatki na internet.

44 procent ze wspomnianych 135 milionów dolarów zostało w ubiegłym roku przeznaczonych w Nowej Zelandii na reklamę ogłoszeniową. 33 procent rynku należało do reklamy graficznej, a pozostałe 24 procent do reklamy w internetowych wyszukiwarkach.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Reklama online w Nowej Zelandii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl