SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, HGTV zyskało najwięcej

W maju 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w maju 2017 roku wyniósł 0,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do maja 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 9,21 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowało TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 5,88 proc. i wyniósł 0,54 proc.

Na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 16,39 proc.

Czwarty był nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w maju br. wyniósł 0,49 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active w maju ub.r. wynosił 0,13 proc. (stacja ta była wówczas 7.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 276,92 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 12. Jego wynik zmalał o 42,86 proc. do 0,04 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w maju br. również należała do stacji TVN Style. Jej udział w tym ujęciu wyniósł 1,07 proc., po wzroście o 5,94 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,95 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący wzrost o 17,28 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 18,92 proc. do 0,60 proc. udziału.

Oczko niżej znalazł się HGTV, który również i tutaj zanotował największy wzrost w zestawieniu (jego udział względem TVN Meteo Active z maja ub.r. zwiększył się o 436,36 proc. do 0,59 proc.).

Największy spadek w tym ujęciu odnotowało Discovery Life (było to 37,50 proc. do 0,10 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele oglądalności stacji lifestylowych, HGTV zyskało najwięcej

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
feris
gdybym nie miała tego szajsu może uwierzyłabym w te sukcesy. martwy kanal, shopping queen- super , ale już nie nagrywają, jacykow-ciekawy-, ale już go nie produkują. dokumenty - sa przetragiczne-grubasy, sex, nianie sprzątaczki, operacje sluby i ...to co maja wszyscy za darmochę w tvn. mody i metamorfoz za mało.
0 0
odpowiedź
User
Bibia
Masz rację. Takiego syfu jak ten Kanał Polsat Cafe to nie ma. Tak durnej ramówki dla imbecyli to ja nie widziałam. Jak można za to płacić ? Czy Pan , który jest prezesem nie wie że kobiety to wielka siła a tu się nas obraża. Jak można robić coś takiego , czy to jet celowe ogłupianie? Ale widać po oglądalności że spada ha hah hah ! Mam nadzieję że całkiem spadnie .....
0 0
odpowiedź
User
Doktor
To może by Dr Panek pomógł reanimować stację ...choć nie. bo jak się patrzy na personel stacji to widać kupę roboty . To :) naciągane , powiększane , przyklejane, doczepiane - CHAŁTURA :( To może nie , niech sobie Polsat Cafe rzęzi bo i tak to UPADEK
0 0
odpowiedź