Na Facebooku "Tygodnik Nie" w tym roku angażował mocniej niż "Wyborcza" i Onet. Na czele TVN24
Na Facebooku w tym roku najwięcej interakcji wygenerowały profile TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl. Czwarty był "Tygodnik Nie", angażujący mocniej niż duże media, jak TVP Sport,"Gazeta Wyborcza", Onet, TVP Info - wynika z rankingu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
Ranking popularności profili mediów na Facebooku w od listopada 2021 do grudnia 2022 wygrał TVN24 - podaje Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Profil stacji uzyskał łącznie ponad 22,5 mln interakcji. Na miejscu drugim z wynikiem niemal 15,5 mln interakcji, uplasował się Goniec.pl. Podium zamknął FAKT24.pl, który miał ponad 15 mln interakcji ze strony użytkowników.
TVN24 rządzi na Facebooku w Polsce
TVN24 dominuje też na Facebooku pod względem liczby wpisów (24,5 tys. postów). Onet opublikował niemal 23 tys. wpisów Natemat.pl ponad 19,6 tys., a Wirtualna Polska ponad 19,5 tys. postów).
Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Goniec.pl (ponad 4,6 mln komentarzy). Najwięcej polubień miał TVN24 (ponad 8,6 mln), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Goniec.pl (ponad 1,5 mln udostępnień).
Autorzy badania podsumowują, że w roku 2022 TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.
Dołącz do dyskusji: Na Facebooku "Tygodnik Nie" w tym roku angażował mocniej niż "Wyborcza" i Onet. Na czele TVN24