Rafał Arciszewski w Grupie ZPR Media
Rafał Arciszewski objął stanowisko business intelligence managera w spółce Time. Ostatnio pracował w Polska Press.
Arciszewski ma odpowiadać za budowę i wprowadzenie w życie strategii danych oraz kształtowanie kultury organizacyjnej opartej o dane.
Do jego zadań należy m.in. wdrożenie systemu Business Intelligence, rozwój kompetencji i rozwiązań analitycznych wspomagających pracę organizacji oraz optymalizacja procesów związanych z wykorzystaniem danych.
Jak podkreśla, za cel stawia sobie zapewnienie jakości i użyteczności danych.
Ostatnio w Polska Press
Rafał Arciszewski przez ostatnie 13 lat pracował w Polska Press. Zajmował się tam analityką danych. Przez ostatnie osiem lat był dyrektorem centralnego działu analiz. W Polska Press Grupie zbudował dział analiz, który wspierał firmę, m.in. w obszarach analityki internetowej, redakcyjnej, sprzedażowej, powierzchni reklamowej czy kontrolingu.
Od 10 lat jest członkiem zespołu metodologicznego działającego w ramach spółki Polskie Badania Internetu, która odpowiada za badanie Mediapanel.
Dołącz do dyskusji: Rafał Arciszewski w Grupie ZPR Media