Radio ZET spełni 78 marzeń słuchaczy w ramach kolejnej edycji antenowej zabawy
W poniedziałek, 2 listopada br. Radio ZET (Eurozet) rusza z kolejną odsłoną swojej antenowej akcji - "Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo". Dziennikarze stacji będą spełniać marzenia słuchaczy. To już czwarta edycja zabawy. Tym razem wspierać ją będzie kampania telewizyjna.
Tak jak w poprzednich latach słuchacze swoje marzenia mogą wysyłać na stronie Radiozet.pl. Od 16 listopada, każdego dnia - od poniedziałku do piątku - aż do świąt, stacja zrealizuje trzy z nich.
W poprzednich edycjach akcji spełniono blisko 90 najrozmaitszych marzeń słuchaczy. W tym roku będzie ich 78.
Do udziału w akcji będą zachęcać spoty telewizyjne. Kampania obejmie stacje ogólnopolskie i tematyczne, a także sieci kin i internet.
Za przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Radia ZET, spoty zostały stworzone przez agencję ISOBAR, a media zaplanował i zakupił Zenith.
W trzecim kwartale br. Radio Zet miało 12,1 proc. udziału w słuchalności radia w Polsce (udział tej stacji względem fali lipiec-wrzesień 2019 spadł o 0,2 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Radio ZET spełni 78 marzeń słuchaczy w ramach kolejnej edycji antenowej zabawy
Za grosz logiki :(