SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Z Radia 357 znika audycja psychologiczna

Radio 357 kończy emisję audycji „Polska na Kozetce” współprowadzonej przez psycholożkę Dorotę Mintę i Katarzynę Pruchnicką. Cykl był na antenie przez prawie trzy lata.

Dorota Minta i Katarzyna Pruchnicka, fot. Radio 357Dorota Minta i Katarzyna Pruchnicka, fot. Radio 357

Ostatnie wydanie „Polski na Kozetce” zostało wyemitowane w Radiu 357 w poniedziałek o godz. 21:00. - Przez blisko 3 lata miałam możliwość dzielić się swoją wiedzą psychologiczną z Wami i z Kasią Pruchnicką, która była dzielnym partnerem naszych bardzo wymagających psychologicznych rozważań - podsumowała Dorota Minta na swoim fanpage’u facebookowym.

„Polska na Kozetce” była nadawana co tydzień. W jej opisie na portalu Radia 357 czytamy, że to „audycja o psychologii, o relacjach z ludźmi i ze sobą”. - Udowodnimy, że psychologia jest potrzebna, a przy okazji - może uda się komuś pomóc - zapowiadały autorki.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Mam nadzieję, że moja wiedza i doświadczenie posłużyły Wam w poprawianiu życia od psychologicznej strony. Co dalej? Nadal można mnie słuchać w 357 w podcastach archiwalnych - zaznaczyła Dorota Minta

Zapowiedziała, że wkrótce pojawi się „w nowych miejscach i kanałach, w których trwają zaawansowane prace”.

Niebawem na antenie Radia 357 pojawią się nowości w ramach wakacyjnej ramówki. Do zespołu rozgłośni dołącza dziennikarka filmowa Anna Tatarska (poprzednio związana z Chilli ZET), będzie prowadziła „Plan doskonały”. Natomiast gospodarzem autorskiej audycji będzie dziennikarz „Gazety Wyborczej” Tomasz Kwaśniewski.

Radio 357: ilu ma słuchaczy i ile zarabia

W ub.r. Radio 357 osiągnęło wzrost przychodów o 9,1 proc. do 14,1 mln zł. Zwiększyły się zarówno wpłaty od patronów, jak też wpływy reklamowe. Stacja osiągnęła 235,4 tys. zł zysku brutto.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według danych z badania Krajowego Instytutu Mediów od grudnia 2022 do maja ub.r. Radia 357 codziennie miało średnio 276,7 tys. słuchaczy i 14,1 proc. udziału w czasie słuchania radia w internecie. Wyższe wyniki osiągnęło jedynie RMF FM. Działalność Radia 357 jest oparta na wpłatach od internautów - na Patronite stację wspiera obecnie 50 tys. użytkowników, wpłacając co miesiąc 933 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Z Radia 357 znika audycja psychologiczna

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ddd
357 chce zatrudnić reportera. Planują jednak wprowadzenie serwisów informacyjnych?
odpowiedź
User
Rozczarowany
Z niecierpliwością czekam na konkursy SMSowe. Np. jaka pora roku jest w Polsce najcieplejsza. To radio zaczyna zjadać własny ogon, coraz rzadziej da się go słuchać, a patronat wyłączę w najbliższym półroczu. Teraz MG, a zaraz potem IS do znudzenia.
odpowiedź
User
Męskie mamrotanie
Czy ten mentalny londyńczyk w czapce z daszkiem wrócił już z Teneryfy ?
odpowiedź