Quick-Step klientem Good One PR
Agencja Good One PR wygrała przetarg na stałą obsługę Quick-Step, belgijskiej marki podłóg klasy premium.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach.
Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych, a także prowadzenie działań z obszaru influencer marketingu.
Good One PR ma nowego klienta
Z ramienia Good One PR projekt prowadzi Katarzyna Zawadzka, senior account executive, pod nadzorem Ilony Rutkowskiej, account manager.
Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Quick-Step to marka podłóg produkowanych przez Unilin, dostępna w ponad 100 krajach.
Dołącz do dyskusji: Quick-Step klientem Good One PR