SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Quick-Step klientem Good One PR

Agencja Good One PR wygrała przetarg na stałą obsługę Quick-Step, belgijskiej marki podłóg klasy premium.

W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii PR, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach.

Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR, marketingu oraz koncepcji kreatywnych, a także prowadzenie działań z obszaru influencer marketingu.

Good One PR ma nowego klienta

Z ramienia Good One PR projekt prowadzi Katarzyna Zawadzka, senior account executive, pod nadzorem Ilony Rutkowskiej, account manager.

Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Quick-Step to marka podłóg produkowanych przez Unilin, dostępna w ponad 100 krajach.

Dołącz do dyskusji: Quick-Step klientem Good One PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl