Punkty sprzedaży Cyfry+ w sieci cyfrowych ekranów
Canal+ Cyfrowy, operator platformy Cyfra+, wyposażył 188 swoichpunktów dystrybucyjnych w system digital signage. Centralnie izdalnie zarządzaną sieć cyfrowych ekranów wdrożył Narrowcasting,dywizja firmy KCSP na bazie rozwiązań, które dostarczyłspecjalizowany dystrybutor IT, Veracomp SA.
300 ekranów LCD w punktach sprzedaży Cyfry+ na terenie całejPolski zostało połączonych w jedną multimedialną sieć. Dziękidigital signage równocześnie na wszystkich, lub podzielonych nagrupy (np. według regionów) nośnikach wyświetlane są dowolne,błyskawicznie edytowane przez internet multimedialne treści. Każdyz wyświetlaczy, podzielony jest na kilka stref i prezentujemateriały wideo, banner oraz najnowsze informacje na przewijającymsię pasku tekstu.
Treść do cyfrowych ekranów jest dostarczana i zarządzana przezCanal+ Cyfrowy. Obok materiałów przygotowanych specjalnie napotrzeby systemu digital signage (animacje Flash, HTML, zdjęciaJPG, tekst, czy streaming plików wideo), wyświetlane są takżereklamy z ogólnopolskich kampanii oraz informacje o bieżącychpromocjach. W pierwszym etapie system wprowadzono do 188najchętniej odwiedzanych i najbardziej reprezentatywnych punktówdystrybucyjnych, w drugiej kolejności Canal+ Cyfrowy planujezainstalowanie digital signage w kolejnych 122 lokalizacjach.
- Gdy klient przychodzi do punktu sprzedaży, mamy tylkokilkanaście sekund by przykuć jego uwagę. Digital signage pozwala wtych kilkunastu sekundach zawrzeć jak najwięcej dynamicznych,zawsze aktualnych i interesujących treści - tłumaczy KrzysztofMiodek, koordynator ds. trade marketingu Canal+ Cyfrowy. -Opisywane wdrożenie digital signage, to nie koniec inwestycji wnajnowsze technologie audiowizualne. Chcemy rozbudowywać system wkierunku jeszcze większej atrakcyjności przekazu i interaktywnościCyfry+, by nasz aktualny lub przyszły abonent spędził z nami jaknajwięcej czasu, czuł się komfortowo i był jak najlepiejpoinformowany - dodaje.
Digital signage to technologia do centralnego i zdalnegozarządzania siecią cyfrowych ekranów. Za ich pomocą możnarozpowszechniać równocześnie treści promocyjne, rozrywkowe, czyinformacyjne, by skuteczniej przykuć uwagę klientów.
Dołącz do dyskusji: Punkty sprzedaży Cyfry+ w sieci cyfrowych ekranów