SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Telewizja Puls i Burda wydały magazyn dla dzieci

Na rynku ukazał się nowy magazyn dla dzieci „Puls Kids. Czas na przygodę”, który powstał w wyniku współpracy Telewizji Puls i Wydawnictwa Burda Media. Pismo jest dostępne w cenie 16,99 zł.

Czasopismo skierowane jest do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które znajdą w nim szereg pomysłów na kreatywne spędzenie czasu jak m.in.: łamigłówki logiczne, zagadki, komiksy i zabawne historyjki. Do każdego numeru będzie dodawana zabawka w formie bezpłatnego insertu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Głównym bohaterem magazynu jest Jeżyk Puls Kids - tzw. „brand hero” pasma „Puls Kids” na kanale Puls 2.

- Pasmo „Puls Kids” na Puls 2 zapewnia jakościową i wartościową rozrywkę dla najmłodszych widzów, którzy mogą spędzać czas ze swoimi ulubionymi bohaterami z najpopularniejszych animacji. Od prawie 4 lat utrzymujemy pozycję lidera w grupie dzieci 4-12 lat a tylko w tym roku pasmo Puls Kids widziało już 23 miliony widzów. Przy współpracy z wydawnictwem Burda Media przygotowaliśmy magazyn „Puls Kids. Czas na przygodę”, który stanowi przedłużenie oferty i wzmocnienie relacji z widzami „Puls Kids”. Jest to kolejna propozycja Telewizji Puls dla dzieci, które mogą spędzić czas ze swoim ulubionym przyjacielem Jeżykiem w jego świecie - komentuje Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.

Burda Media wydawcą, pierwszy numer kosztuje 16,99 zł

„Puls Kids. Czas na przygodę” wydaje Burda Media, przy partnerstwie z Telewizją Puls, nadawcą kanału Puls 2.

Pierwszy numer magazynu „Puls Kids. Czas na przygodę” dostępny jest w cenie 16,99 zł, w punktach sprzedaży prasy na terenie całego kraju, obsługiwanych przez Kolportera i Garmond oraz w salonach empik, Relay i Inmedio. Nakład liczy 31 tys. egz.

Udział Puls 2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 1,43 proc.

Dołącz do dyskusji: Telewizja Puls i Burda wydały magazyn dla dzieci

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ziutek
To w sumie ciekawy ruch - lata temu Herr Sorg miał na wyciągnięcie ręki bardzo dobre magazyny dziecięce. Ale wtedy mu nie odpowiadały … a dziś proszę jaka niespodzianka
2 0
odpowiedź
User
Wrocek
Fakt, dał ciała po całości, a dziś Blue Ocean jest liderem! A mogło być tak pięknie
0 0
odpowiedź