Publicon zajmie się obsługą social mediów PKP Intercity
Spółka PKP Intercity wybrała agencję Publicon w postępowaniu na jej obsługę w mediach społecznościowych. Pokonała w nim m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Aplan Media czy Publicis.
PKP Intercity wybierała w przetargu agencję odpowiedzialną za realizację działań z zakresu obsługi w mediach społecznościowych.
Wpłynęło w sumie 8 ofert. Złożyły je agencje: Aplan Media, Coconut, CreativeHarder, Ideo Force, Publicon Services, Publicis oraz konsorcja: Euvic Media z Euvic Digital oraz Sigma Bis z Konceptika.
PKP Intercity do współpracy wybrała agencję Publicon.
Spółka nie podaje wielkości budżetu, jaki przeznaczy na współpracę z agencją. Umowa zostanie zawarta na 2 lata.
Agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie kompleksowej strategicznej obsługi działań w zakresie social media marketingu, w szczególności w serwisach: Facebook.com, Instagram.com, Twitter.com, Youtube.com oraz Linkedin.com.
Do jej zadań należeć będzie m.in. bieżąca komunikacja, tworzenie contentu, jego publikowanie, współtworzenie, przy udziale PKP Intercity krótko- i długookresowych planów działań(harmonogram działań w podziale na: grupy docelowe, narzędzia, przekazy, potencjalne ryzyka), współpraca i współtworzenie materiałów wideo i sesji zdjęciowych, na potrzeby contentu do komunikacji w mediach społecznościowych.
Agencja ta będzie również zajmować się doradztwem w zakresie komunikacji kryzysowej, współpracą z innymi podmiotami współpracującymi z PKP Intercity (dom mediowy, agencja kreatywna, agencja interaktywna, agencja PR), planowaniem i organizowaniem kampanii promocyjnych w ramach budżetu reklamowego oraz współpracą z influencerami.
Dołącz do dyskusji: Publicon zajmie się obsługą social mediów PKP Intercity