SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis pomoże ATP w promocji finałów rozgrywek tenisistów

Grupa reklamowa Publicis pomoże organizacji ATP (Association of Tennis Professionals) w promocji finałowego turnieju z udziałem najlepszych tenisistów świata.

Wspólna promocja, w ramach wartej 1 milion funtów kampanii, rozpocznie się w przyszłym roku - informuje serwis Brand Republic.

Wówczas finałowy turniej zmieni nazwę z Tennis Masters Cup na Barclays ATP World Tour Finals, a zamiast w Szanghaju będzie on rozgrywany w Londynie w hali O2 Arena.

"Będziemy blisko współpracować z Publicis nad rozwojem i promocją tego wydarzenia za pomocą wszystkich dostępnych kanałów" - stwierdził Phil Anderton, dyrektor ds. marketingu w ATP.

W czerwcu bieżącego roku umowę z ATP podpisał brytyjski bank Barclays, w ramach której stanie się on od przyszłego roku tytularnym sponsorem kończącego sezon turnieju finałowego. Pięcioletnia umowa warta jest około 3,5 miliona funtów rocznie i zawiera opcję przedłużenia jej obowiązywania do ośmiu lat.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Publicis pomoże ATP w promocji finałów rozgrywek tenisistów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl