Publicis pomoże ATP w promocji finałów rozgrywek tenisistów
Grupa reklamowa Publicis pomoże organizacji ATP (Association of Tennis Professionals) w promocji finałowego turnieju z udziałem najlepszych tenisistów świata.
Wspólna promocja, w ramach wartej 1 milion funtów kampanii, rozpocznie się w przyszłym roku - informuje serwis Brand Republic.
Wówczas finałowy turniej zmieni nazwę z Tennis Masters Cup na Barclays ATP World Tour Finals, a zamiast w Szanghaju będzie on rozgrywany w Londynie w hali O2 Arena.
"Będziemy blisko współpracować z Publicis nad rozwojem i promocją tego wydarzenia za pomocą wszystkich dostępnych kanałów" - stwierdził Phil Anderton, dyrektor ds. marketingu w ATP.
W czerwcu bieżącego roku umowę z ATP podpisał brytyjski bank Barclays, w ramach której stanie się on od przyszłego roku tytularnym sponsorem kończącego sezon turnieju finałowego. Pięcioletnia umowa warta jest około 3,5 miliona funtów rocznie i zawiera opcję przedłużenia jej obowiązywania do ośmiu lat.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Publicis pomoże ATP w promocji finałów rozgrywek tenisistów