SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przepis na życie” stracił widzów, ale jesienią będzie czwarta seria

Trzeci sezon “Przepisu na życie” oglądało mniej widzów niż poprzednie dwie serie. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym, ale stacja była liderem w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,3 mln zł.

Średnia widownia 13. odcinków ”Przepisu na życie 3“ wyniosła 2,70 mln osób, co przełożyło się na 19,92 proc. udziału w grupie 4+ i 24,37 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial nadawany był od 6 marca do 29 maja br., we wtorki o 21.30.

Nieco większą popularnością cieszły się poprzednie serie. Pierwszy sezon “Przepisu”, emitowany wiosną ubiegłego roku (w niedziele tuż po “X Factor”, około godz. 21.25 lub 21.45) miał 3,17 mln widzów przy udziałach na poziomie 22,57 proc. i 25,77 proc. Z kolei druga transza odcinków emitowanych jesienią ubiegłego roku (już we wtorki o 21.30) miała 2,84 mln widzów i odpowiednio 20,92 proc. oraz 25,57 proc. udziału.

Stacja TVN była wiceliderem rynku telewizyjnego w czasie nadawania “Przepisu na życie”.
Przed nią znalazła się Dwójka, która w czasie serialu emitowała kulisy “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co przełożyło się na 23,82 proc. udziału. Na podium uplasował się jeszcze Polsat, nadający filmy i “CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku” (14,76 proc.). Dopiero czwarte miejsce zajęła Jedynka (filmy, „Piąty stadion”; 9,43 proc.). Jednak w grupie komercyjnej TVN była zdecydowanym liderem.

„Przepis na życie 3” z reklam przyniósł stacji 23,3 mln zł. Nadawana rok temu pierwsza seria odcinków zarobiła 19,6 mln zł, zaś druga aż 33,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Stacja TVN zdecydowała o realizacji czwartej serii “Przepisu na życie”. Zdjęcia do niej ruszają w połowie czerwca br. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, część zdjęć do nowych odcinków serialu realizowana będzie we włoskiej Toskanii. Emisja ma nastąpić jesienią tego roku (więcej na ten temat) Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Akson Studio.


Konkurencja

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 3226658 23,82% 17,80%
TVN 2697965 19,92% 24,37%
Polsat 1999591 14,76% 16,11%
TVP1 1276622 9,43% 9,22%


 Pięć topowych odcinków

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
08-05-2012 2957694 22,13% 27,55%
17-04-2012 2952148 21,26% 27,26%
27-03-2012 2852256 20,91% 27,02%
15-05-2012 2799802 21,30% 24,59%
03-04-2012 2782962 19,75% 22,81%


 Oglądalność sezon po sezonie

Sezon Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
I-wiosna 2011 3 170 854 22,57% 25,77%
II-jesień 2011 2 842 814 20,92% 25,57%
III-wiosna 2011 2697965 19,92% 24,37%

Dołącz do dyskusji: „Przepis na życie” stracił widzów, ale jesienią będzie czwarta seria

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kaja
I dobrze,niech robią nową serię,bo to bardzo udany serial na tle innych.Pani Pilaszewska objawiła swój drugi, wielki talent po aktorstwie.Świetny scenariusz,aktorzy są fantastyczni.Jest w tym serialu jakaś inność i świeżość,na tle produkcji pani Łepkowskiej...To się TVNowi udało.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Super. Serial jest bardzo fajny i pośmiać się na nim można i pooglądać w spokoju.
Tym bardziej jak by w takim momencie przerwali to bym TV za okno wywalił... Super pomysł, super scenariusz i wspaniała gra aktorska. Jeden z najlepszych seriali w TV.
0 0
odpowiedź
User
misiuduek
Wszystko ok, ale zrezygnujcie z Szyca. On jest niewiarygodny. I Kumorkowa też taka drętwa.
0 0
odpowiedź