Nowy format Przeglądu Sportowego Onet i Studi „Sport & Pieniądze”
Program „Sport & Pieniądze”, który powstaje we współpracy Onetu (Ringier Axel Springer Polska) i Studi (wcześniej Abstra), niezależnego producenta treści wideo, zadebiutował w Przeglądzie Sportowym Onet w piątek, 19 sierpnia. Cykl wideo opowiada o finansowych ciekawostkach w świecie sportu.
„Sport &Pieniądze” w dziesięciu odcinkach pokaże m.in. prace w świecie piłkarskim, o których mało kto słyszał, opowie o tym, czy opłaca się być sędzią piłkarskim, a także zdradzi, ile polskie kluby zarabiają w europejskich pucharach. Osią cyklu będzie piłka nożna, w której, w przeciwieństwie do królowej nauk - matematyki - dwa plus dwa nie zawsze daje cztery.
Nowy program poprowadzi dziennikarz sportowy, znany widzom głównie z działalności na YouTube, Kuba Polkowski. Program będzie emitowany co tydzień, w każdy piątek w serwisie Przeglądsportowy.onet.pl oraz na YouTube i w każdą sobotę o godz. 13. na stronie głównej Onetu.
„Nakłady finansowe w futbolu są ogromne, ale często nie przekłada się to na wynik sportowy. Dlatego też w naszych odcinkach przyjrzymy się bliżej temu, w jakiej kondycji znajdują się kluby z rodzimej Ekstraklasy. Opowiemy o najgłośniejszych transferach, które z różnych przyczyn upadały w ostatniej chwili, a także przybliżymy sylwetki największych talentów z Polski i zagranicy, którzy czasami nie radzili sobie z blichtrem, a czasami z presją oczekiwań, jaka kryją się za łatką piłkarskiego talentu. To wszystko zostanie przedstawione w krótkiej, dynamicznej formie, tak aby zainteresować widza w każdym wieku” - mówi cytowany w komunikacie Kuba Polkowski, prowadzący program „Sport & Pieniądze”.
„Szukaliśmy formuły na krótki i dynamiczny format, który może zainteresować szeroką widownię. Także taką, która na co dzień mniej interesuje się sportem. Wierzymy, że »Sport &Pieniądze« będzie właśnie tym programem” - mówi Jacek Stańczyk, redaktor naczelny Przeglądu Sportowego Onet.
„Sport & Pieniądze” to kolejny program o tematyce sportowej w ofercie wideo Ringier Axel Springer Polska. W maju br., w nowej odsłonie wróciła „Misja Futbol”, obecna w Onecie od 2016 roku. Program ma szerokie grono stałych widzów i dla wielu poniedziałkowe premiery są ważnym punktem otwierającym sportowy tydzień.
W listopadzie ub. r. zadebiutowała „Misja Sport”, prowadzona przez Aldonę Marciniak i Łukasza Kadziewicza. Program szybko stał się jednym z najpopularniejszych pod względem oglądalności programów wideo produkowanych przez Onet.
Onet Sport miał w czerwcu 7,38 mln użytkowników, 24,79 proc. zasięgu oraz 21 minut i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania (dane Mediapanelu).
Jak wynika z danych PBC, w drugim kwartale br. średnia sprzedaż „Przeglądu Sportowego” wyniosła 14 927 egz.
Dołącz do dyskusji: Nowy format Przeglądu Sportowego Onet i Studi „Sport & Pieniądze”