SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przedszkole oczami mamy, przedszkolaka i nauczycielki w nowej kampanii MAC (wideo)

Firma edukacyjna MAC prezentuje w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej przedszkole widziane z trzech różnych perspektyw – nauczycielki, rodzica i dziecka. Działania prowadzone są pod hasłem „Wokół przedszkola”.

Filmy emitowane są w serwisie Facebook i YouTube, a skierowane są do nauczycieli wychowania przedszkolnego w całym kraju.

- Zamiast typowych filmów produktowych, które produkuje się najczęściej, chcieliśmy pokazać przede wszystkim dzień z życia każdego bohatera historii, jego emocje, codzienność. Poranny pośpiech znany wszystkim rodzicom i przygotowanie się do zajęć nauczyciela. Produkt występuje cały czas, ale bardzo delikatnie, na drugim planie. Jest obecny w zasadzie wszędzie, ponieważ jako dostawca kompleksowych rozwiązań dla edukacji jesteśmy obecni w przedszkolach na różnych poziomach wyposażenia placówki – mówi Grzegorz Kowalski, prezes zarządu Grupy MAC.

W kampanii wykorzystano trzy spoty: „Ten dzień”, „Czarodziejka”, „Mój idol” prezentujące przedszkole w trzech wymiarach i widziane przez trzy osoby: mamę, przedszkolaka i nauczycielkę.

- Czasami wzruszające, w innym z kolei miejscu bawiące, chwytające za serce i pokazujące piękno przedszkola. W tej krótkiej trylogii mam nadzieję udało nam się uchwycić wyjątkowość zawodu, sądząc po licznych pozytywnych komentarzach nauczycieli wychowania przedszkolnego – mówi Olaf Rams, menedżer segmentu wychowania przedszkolnego w Grupie MAC.

Kampania „Wokół przedszkola” prowadzona jest także w prasie. Wydawca umieszcza znak z nazwą kampanii na okładkach publikacji i kart pracy do przedszkola. „Wokół przedszkola” określa kompleksowe podejście wydawcy do potrzeb współczesnej edukacji na poziomie przedszkola.

Zdjęcia do filmów powstawały w styczniu w Przedszkolu nr 28 w Kielcach i Przedszkolu Samorządowym w Strawczynie. Autorem scenariuszy jest Aleksandra Bieda, za zdjęcia odpowiadali Redot Film (Piotr Domagała i Jacek Gołda), za reżyserię Kamil Grenda i Maciej Barański. Ścieżka dźwiękowa powstawała do gotowych zdjęć. Skomponowali ją Essex z Kielc i pochodzący z Lublina Szczepan - muzyk, multiinstrumentalista i kompozytor. Obaj tworzą projekt studio muzyczne Ochenta Music.

 

Dołącz do dyskusji: Przedszkole oczami mamy, przedszkolaka i nauczycielki w nowej kampanii MAC (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl