Promocyjny klip Radia Nowy Świat przygotowali słuchacze rozgłośni
Słuchacze Radia Nowy Świat przygotowali spot, reklamujący rozgłośnię. Trafił na media społecznościowe radia, prezentowany jest też na youtube’owym oficjalnym kanale RNŚ.
W klipie podkreślono charakterystyczne cechy Radia Nowy Świat: „największe radio on-line, bez reklam, najlepsza muzyka”. Zamieszczono też zachętę do wpłat na rozgłośnię. Choć reklamowany jest jako przygotowany przez słuchaczy, za spotem konkretnie stoi studio filmowe Recuality Media. - Lepszych Słuchaczy nie mogliśmy sobie wymarzyć - skomentowali radiowcy na swoim internetowym profilu.
Tuż przed świętami Bożego Narodzenia dziennikarze Radia Nowy Świat przygotowali inny film – z życzeniami dla swoich słuchaczy. Spot pt. „Łańcuch świąteczny” nagrany został m.in. przy udziale Wojciecha Manna, Magdaleny Jethon i Michała Nogasia. Tekst życzeń czyta Wojciech Malajkat, piosenkę (zajmującą drugą część filmu) skomponował Piotr Bukartyk wraz z Krzysztofem Kawałko.
W październiku br. Radio Nowy Świat ruszyło z nową stroną internetową. Wówczas podano też, że miesięcznie rozgłośni słucha 1,7 mln osób. Stacji można słuchać nie tylko za pośrednictwem strony internetowej, aplikacji mobilnej, ale też m.in. w Open FM i WP Pilocie.
Rozgłośnia ma obecnie ponad 32 tys. patronów, którzy wpłacają miesięcznie 689 tys. zł. Ogółem zebrano ponad 6,3 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Promocyjny klip Radia Nowy Świat przygotowali słuchacze rozgłośni