Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay
Agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS odpowiada za realizację promocji kawy Pedro's w zakresie obsługi wydawania nagród.
Centra redempcyjne stworzone zostały w 300 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych we wszystkich większych miastach Polski.
Nagrodą gwarantowaną w promocji realizowanej pod hasłem „Pedro’s. Masz ochotę na filiżankę?” jest wykonana z delikatnej i szlachetnej porcelany filiżanka z talerzykiem, zapakowana w specjalne pudełko z logo Pedro’s.
Aby odebrać nagrodę w dowolnym saloniku prasowym należy zebrać cztery kody kreskowe z opakowań kawy Pedro’s 250g. W ramach dodatkowej komunikacji akcji pracownicy saloników noszą promocyjne koszulki z hasłem promocji.
Promocja trwa od 7 maja do 30 czerwca 2007 i wspierana jest ogólnopolską kampanią w telewizji.
W tym roku w salonikach prasowych HDS odbyła się redempcja nagród w promocji konsumenckiej Kitekat oraz Lipton.
Dołącz do dyskusji: Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay