SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay

Agencja IQ Marketing przy współpracy z siecią HDS odpowiada za realizację promocji kawy Pedro's w zakresie obsługi wydawania nagród.

Centra redempcyjne stworzone zostały w 300 salonach prasowych InMedio i Relay zlokalizowanych  we wszystkich większych miastach Polski.

Nagrodą gwarantowaną w promocji realizowanej pod hasłem „Pedro’s. Masz ochotę na filiżankę?” jest wykonana z delikatnej i szlachetnej porcelany filiżanka z talerzykiem, zapakowana w specjalne pudełko z logo Pedro’s.

Aby odebrać nagrodę w dowolnym saloniku prasowym należy zebrać cztery kody kreskowe z opakowań kawy Pedro’s 250g. W ramach dodatkowej komunikacji akcji pracownicy saloników noszą promocyjne koszulki z hasłem promocji.

Promocja trwa od 7 maja do 30 czerwca 2007 i wspierana jest ogólnopolską kampanią w telewizji.

W tym roku w salonikach prasowych HDS odbyła się redempcja nagród w promocji konsumenckiej Kitekat oraz Lipton.

Dołącz do dyskusji: Promocja Pedros w salonikach InMedio i Relay

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl