Program 3 promuje 'Trójkowy Znak Jakości'
Ruszyła akcja promująca "Trójkowy Znak Jakości". Ogłoszenia Programu 3 ukażą się w Gazecie Wyborczej, Polityce, Wprost i Newsweeku.
Kreacja kampanii opiera się na rysunku wykonanym specjalnie dla Trójki przez grafika, malarza i satyryka - Andrzeja Dudzińskiego. Artysta, wraz z żoną - Magdą Dygat, wspierają działania Komitetu Miłośników Trójki.
"To kampania dla tych, którzy nie zgadzają się na byle co w treści i w formie." - mówi Magda Jethon, dyrektor Programu 3. "Jestem przekonana, że trójkowy rysunek Dudiego stanie się wielkim wydarzeniem, które ogromnie pomoże naszej stacji. Znak firmowy stworzony przez Artystę jest prawdziwym odzwierciedleniem Trójkowego Znaku Jakości."
Dołącz do dyskusji: Program 3 promuje 'Trójkowy Znak Jakości'