PRN Polska tworzy dział kreacji
Związana z Polsatem spółka PRN Polska tworzy strukturę kreacyjną dotworzenia treści na nośniki digital signage. Działem kierujeBartłomiej Brede.
PRN Polska, należąca do Premier Retail Networks i Grupy Polsatspółka zarządzajaca siecią digital signage Carrefour TV,wyodrębniła dział PRN Kreacja. Będzie on zajmować się wytwarzaniemkontentu na potrzeby sieci w tych supermarketach, a także świadczyćusługi dla agencji reklamowych w zakresie adaptacji, przeróbki ituningowania kampanii telewizyjnych na potrzeby nośników digitalsignage. Nowa struktura ma wykorzystywać unikalne know-how poparteamerykańskim zapleczem.
Na czele PRN Kreacja stanął Bartłomiej Brede, który w PRN Polskapracuje od 2007 roku, od czerwca bieżącego roku odpowiadając zakreację, produkcję i program Carrefour TV. Wcześniej był związany zagencjami reklamowymi, m.in. VA Strategic Communications,Marketing&Media i D'Advertising.
Dołącz do dyskusji: PRN Polska tworzy dział kreacji