SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prezes agencji PR krytykuje public relations rządu Donalda Tuska

Jerzy Ciszewski skrytykował strategię public relations rządu Donalda Tuska. Zauważył, że skupia się ona na sytuacjach kryzysowych, a nie promuje autentycznych osiągnięć poszczególnych resortów.

Zdaniem Jerzego Ciszewskiego, prezesa agencji Ciszewski PR, 90 proc. działań public relations prowadzonych przez rząd Donalda Tuska obejmowało obsługę sytuacji kryzysowych. "Koalicja PO-PSL nie potrafi komunikować się ze społeczeństwem, opowiadać o swoich sukcesach, ani informować, co zamierza i co z tego ma szansę się udać, a co raczej będzie trudne do przeprowadzenia" - uważa Ciszewski.

W opinii prezesa Ciszewski PR rząd nie nagłośnił odpowiednio swoich sukcesów w różnych dziedzinach np. budowy Stadionu Narodowego i przyszkolnych boisk "orliki", wycofania wojsk z Iraku i wprowadzenia zawodowej armii, reformy szkolnej dla sześciolatków oraz ustawy o dostępie do szerokopasmowego internetu. Jerzy Ciszewski ocenił, że najważniejszym zaniedbaniem komunikacyjnym ekipy rządzącej było nieprzeprowadzenie kampanii promującej Polskę za granicą w momencie, w którym nasz kraj jako jedyny w Europie notował dodatnie wskaźniki gospodarcze.

"Każde wymienione wyżej działań to z punktu widzenia działań public relations ewidentne samograje" - podkreślił Ciszewski. "Nie wykonano w tym względzie normalnej pracy, z którą poradziłby sobie pracownik średniego szczebla dowolnej agencji lub firmowego działu komunikacji" - podsumował.

W poniedziałek mineły dwa lata od powołania przez prezydenta Lecha Kaczyńskiego rządu PO-PSL, na którego czele stanął Donald Tusk.

Dołącz do dyskusji: Prezes agencji PR krytykuje public relations rządu Donalda Tuska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl