SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Potrzebna agencja do kampanii "Bezpieczny przejazd", do wzięcia ponad 12 mln zł

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe ruszyła z przetargiem na realizację kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Ma na to ponad 12 mln zł netto.

Przetarg dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”.

Został podzielony na cztery części: przygotowanie oraz realizacja strategii i kreacji; produkcja, przygotowanie do dystrybucji (zapakowanie) i dostarczenie materiałów drukowanych w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej oraz kompleksowe przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii medialnej dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych, przygotowanie oraz realizacja działań public relations i event marketing w ogólnopolskiej kampanii społecznej, dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.

Budżet na wszystkie te działania wynosi 12,2 mln zł netto (bez VAT).

Wybrane w nim agencje będą pracować dla PKP PLK do końca października 2023 roku.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 26 października br.

W ub.r. przetarg na realizację kampanii "Bezpieczny przejazd" wygrały agencje Partner of Promotion, dsk i ClickAd.

Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii "Bezpieczny przejazd", do wzięcia ponad 12 mln zł

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Shortlist
Kasa dla swoich, wiadomo, że weźmie ją Sigma.
odpowiedź
User
Koryto-
Kasa dla swoich, wiadomo, że weźmie ją Sigma.


oby nikt z innych agencji nie startował
odpowiedź
User
gość
Kasa dla swoich, wiadomo, że weźmie ją Sigma.
oby :)
odpowiedź