Potrzebna agencja do kampanii "Bezpieczny przejazd", do wzięcia ponad 12 mln zł
Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe ruszyła z przetargiem na realizację kampanii społecznej "Bezpieczny przejazd". Ma na to ponad 12 mln zł netto.
Przetarg dotyczy zaplanowania i przeprowadzenia kampanii społecznej „Bezpieczny Przejazd”.
Został podzielony na cztery części: przygotowanie oraz realizacja strategii i kreacji; produkcja, przygotowanie do dystrybucji (zapakowanie) i dostarczenie materiałów drukowanych w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej oraz kompleksowe przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii medialnej dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych, przygotowanie oraz realizacja działań public relations i event marketing w ogólnopolskiej kampanii społecznej, dotyczącej podnoszenia świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych.
Budżet na wszystkie te działania wynosi 12,2 mln zł netto (bez VAT).
Wybrane w nim agencje będą pracować dla PKP PLK do końca października 2023 roku.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 26 października br.
W ub.r. przetarg na realizację kampanii "Bezpieczny przejazd" wygrały agencje Partner of Promotion, dsk i ClickAd.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii "Bezpieczny przejazd", do wzięcia ponad 12 mln zł
oby nikt z innych agencji nie startował