Ponad 80 beneficjentów "Reklamy Dzieciom" w TVP
Ponad 80 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 28. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Blok wyemitowano 25 grudnia 2020 roku w TVP1 tuż po głównym wydaniu "Wiadomości".
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego, wyemitowanego 25 grudnia 2020 roku w TVP1 tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1,41mln zł. Akcję wsparło 13 reklamodawców.
Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych i edukacyjnych (integracja sensoryczna, logopedyczna, doświadczanie świata, wczesne wspomaganie rozwoju, multimedialna, rewalidacyjno-wychowawcza, terapia ruchowa), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, alpakoterapia, terapia Snoezelen), organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi rodzajami niepełnosprawności, kolonii i wycieczek dla dzieci i młodzieży przebywających w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych formach pieczy zastępczej oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, oraz z innymi dysfunkcjami, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych.
Pieniądze trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych, zespołów szkół specjalnych i szkół podstawowych.
Dzięki reklamodawcom z pomocy w tym roku skorzysta ponad sześć tysięcy dzieci. W gronie reklamodawców, którzy wsparli 28. akcję „Reklama Dzieciom” znalazło się trzynaście firm: Cinkciarz.pl, Grupa Maspex, Lidl Polska, Natur Produkt Zdrovit, Nestle Polska, Polska Spółka Gazownictwa, Polskie Radio, PZU Na Życie, Procter&Gamble DS Polska, Totalizator Polska, USP Zdrowie, Volkswagen Group Polska, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica.
Spot w specjalnym bloku Reklama Dzieciom kosztował 100 tys. zł netto (cena bez rabatów dla spotu 30-sek.).
Telewizja Polska organizuje charytatywną akcję „Reklama Dzieciom” od 1993 roku. Przez ten czas przekazano potrzebującym dzieciom w ponad 1000 placówek ponad 27 milionów złotych.
Dołącz do dyskusji: Ponad 80 beneficjentów "Reklamy Dzieciom" w TVP