SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pomponik mocno w górę, Plejada oraz sekcje plotkarskie o2 i Fakt.pl ze spadkami

Plotek utrzymał pozycję lidera zasięgowego wśród witryn show-biznesowych, zwiększając przewagę nad Plejadą, która zanotowała spadek. Jeszcze więcej straciły sekcje o show-biznesie na o2.pl i Fakt.pl, natomiast duże wzrosty osiągnęły Pomponik i dział show-biznesowy portalu Radia ZET.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. Plotka (Agora), jako serwis www i aplikację mobilną, odwiedziło 8,72 mln internautów, co przełożyło się na 29,23 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 9 minut i 31 sekund.

Trzy kolejne witryny w zestawieniu miały powyżej 7 mln użytkowników. Plejada.pl (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 7,49 mln odwiedzających, 25,11 proc. zasięgu oraz 12 minut i 41 sekund przeciętnego czasu korzystania, Pomponik (Grupa Interia-Polsat) - 7,33 mln użytkowników, 24,57 proc. zasięgu oraz 11 minut i 55 sekund średniego czasu korzystania, a Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 7,2 mln internautów, 24,14 proc. zasięgu oraz 31 minut i 17 sekund średniego czasu. W tej ostatniej statystyce Pudelek jest zdecydowanym liderem.

Do Grupy Wirtualna Polska należą jeszcze trzy witryny z zestawienia. Dział show-biznesowy o2.pl przyciągnął 6,72 mln internautów (co dało 22,54 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 15 sekund, a analogiczna sekcja WP.pl miała 4,41 mln użytkowników, 14,78 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 17 sekund średniego czasu korzystania. Natomiast Jastrzabpost.pl, którego wydawcę Wirtualna Polska kupiła w pierwszej połowie listopada, zanotował 5,85 mln użytkowników, 19,6 proc. zasięgu oraz 5 minut i 3 sekundy średniego czasu spędzonego przez internautę.

Oprócz o2.pl i WP.pl w rankingu ze swoimi działami o show-biznesie są inne portalu ogólnotematyczne. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka sekcja miała 5,52 mln użytkowników, 18,49 proc. zasięgu oraz 5 minut i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na portalu Radia ZET (Eurozet) - 2,8 mln internautów, 9,37 proc. zasięgu oraz 2 minuty i sekundę średniego czasu.

Z kolei witrynę Party.pl (Burda Media Polska) odwiedziło 3,89 mln użytkowników (13,03 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 4 minuty i 16 sekund.

W porównaniu z wrześniem Plotek zyskał 596,2 tys. internautów (to 7,3 proc. w górę), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 2 minuty i 41 sekund (22 proc.). Dzięki temu zwiększył przewagę zasięgową nad Plejadą, która straciła 602,5 tys. użytkowników (7,4 proc.) i 40 sekund przeciętnego czasu korzystania (5 proc.).

Jeszcze mocniej pogorszyły się wyniki trzech innych witryn. Na o2.pl dział show-biznesowy zanotował spadek o 1,22 mln internautów (15,4 proc.) i 43 sekundy średniego czasu korzystania (14,4 proc.), na Fakt.pl - o 1,8 mln użytkowników (24,6 proc.) przy wzroście średniego czasu o 25 sekund (7,7 proc.), a na WP.pl - spadek o 804,5 tys. użytkowników (15,4 proc.) oraz minutę i 33 sekundy średniego czasu (26,6 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Za to Pomponik zyskał 1,15 mln internautów (18,6 proc.) przy spadku przeciętnego czasu spędzonego przez każdego o 2 sekundy (0,3 proc.). Pudelek.pl osiągnął wzrost o 908,5 tys. użytkowników (14,4 proc.) przy zmniejszeniu się średniego czasu korzystania o 20 sekund (1 proc.), a sekcja show-biznesowa portalu Radia ZET - wzrost o 1,17 mln użytkowników (71,8 proc.) i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania (12 proc.).

Party.pl zyskało 5,5 tys. internautów (0,1 proc.) i 48 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego (23,1 proc.). Natomiast na Jastrzabpost.pl liczba odwiedzających zwiększyła się o 39,8 tys. (0,7 proc.), a przeciętny czas korzystania zmalał o 34 sekundy (10,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Pomponik mocno w górę, Plejada oraz sekcje plotkarskie o2 i Fakt.pl ze spadkami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fu Funkcja
Party do zamknięcia, nie radzi sobie z konkurencją, nie ma na siebie pomysłu, żadnej pracy redakcyjnej.
odpowiedź
User
8 stars
Raczej poraża to, że ludzie zaczytują się podobnymi bzdurami. Świadczy tylko o powiększającej się głupocie naszego społeczeństwa. W internecie Pomponiki, w dłoni gazetka Fakt, w telewizji paradokumenty - wymarzony elektorat dla PiS.
odpowiedź