Polskie dzieci reklamują CBeebies
BBC Worldwide Channels wprowadza właśnie na antenę spoty, w których występują polskie dzieci. Ich opowieści o tym, co lubią najbardziej, mają reklamować dostosowany do polskich odbiorców kanał CBeebies.
W sześciu trwających od 45 do 60 sekund spotach występują polskie przedszkolaki, które opowiadają o swoich ulubionych rzeczach, zabawkach i historiach. Barwne, wesołe materiały reklamują kanał CBeebies, którego zawartość programową nadające go BBC Worldwide Channels dostosowuje obecnie do potrzeb polskiego rynku. Wcześniej kanał zatrudnił polską prezenterkę, Anetę Piotrowską, natomiast w spotach chce przybliżyć się dzieciom z naszego kraju, pobudzić ich wyobraźnię i zachęcić do interakcji
- Chcemy, by najmłodsi polscy widzowie wiedzieli, że są dla CBeebies bardzo ważni - argumentuje Garry Sinclair, wiceprezydent kreatywny BBC Worldwide Channels. - Nowe spoty pokażą to, przybliżając im rzeczy, którymi ich rówieśnicy cieszą się na co dzień - dodaje.
Emitowane od 14 lipca pod hasłem "To, co lubię najbardziej" spoty zostały nagrane 10 czerwca w Warszawie. Filmiki na antenie CBeebies pojawiają się razem z nowymi elementami brandingu kanału.
Dołącz do dyskusji: Polskie dzieci reklamują CBeebies