SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat przewiduje powrót do wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2024. W tym roku stabilizacja

Grupa Cyfrowy Polsat spodziewa się powrotu do wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2024 roku, po jego stabilizacji w 2023 roku - poinformował PAP Biznes w Davos prezes Telewizji Polsat, Stanisław Janowski.

Stanisław Janowski, prezes Telewizji PolsatStanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat

"Zgodnie z przewidywaniami, które podaliśmy w listopadzie, spodziewamy się stabilizacji rynku reklamy telewizyjnej w 2023 roku. Zakładamy, że rynek powróci do pozytywnej dynamiki w 2024 roku" - powiedział prezes.

Dodał, że rok 2022 zamknął się zniżką rynku reklamy telewizyjnej na poziomie 1,3 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Przychody Grupy Telewizji Polsat z reklamy telewizyjnej i sponsoringu po 9 miesiącach 2022 wzrosły o 1 proc. do 878 mln zł, podczas gdy w tym czasie cały rynek reklamy telewizyjnej zanotował spadek o 1,5 proc do 3.051 mln zł.

Z danych Nielsena wynika, że średni udział Polsatu w 2022 r. wyniósł 7,30 proc.

Dołącz do dyskusji: Polsat przewiduje powrót do wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2024. W tym roku stabilizacja

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zygmunt
Prezes w Dvos a w Polsat media zwalniają bo kasy nie ma. Zajebista polityka, dość ze sa najgorsza agencją ma rynku to jeszcze specjalistów zwalniają. Zero szacunku dla ludzi. Żenada!!!
odpowiedź
User
Kolo
No ale na paliwo do helikoptera musi być
odpowiedź