Polsat nowym liderem. Udany tydzień stacji newsowych, dzienniki hitami
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 3 do 9 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,89 pkt. proc. do 11,18 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce trzecie.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,98 pkt. proc. i wyniósł 10,09 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,74 proc., po spadku o 0,64 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,58 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (4,56 proc.; + 0,90 pkt. proc.), TVN24 (3,85 proc.; + 0,48 pkt. proc.), TVP Seriale (1,70 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,45 proc.; + 0,04 pkt. proc.), Polsat News (1,41 proc.; + 0,32 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,94 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
27.07 - 02.08.2015 r. |
03.08 - 09.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
583 918 |
10,29% |
623 463 |
11,18% |
2 |
TVP1 |
628 080 |
11,07% |
562 803 |
10,09% |
3 |
TVN |
588 574 |
10,38% |
543 066 |
9,74% |
4 |
TVP2 |
363 724 |
6,41% |
366 705 |
6,58% |
5 |
TVP INFO |
207 353 |
3,66% |
254 490 |
4,56% |
6 |
TVN24 |
191 398 |
3,37% |
214 736 |
3,85% |
7 |
TV4 |
199 506 |
3,52% |
190 102 |
3,41% |
8 |
TVN7 |
192 772 |
3,40% |
180 364 |
3,23% |
9 |
TV PULS |
201 511 |
3,55% |
172 311 |
3,09% |
10 |
Puls 2 |
105 819 |
1,87% |
98 459 |
1,77% |
11 |
Polsat2 |
99 095 |
1,75% |
95 710 |
1,72% |
12 |
TVP Seriale |
92 530 |
1,63% |
94 722 |
1,70% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
100 446 |
1,77% |
88 700 |
1,59% |
14 |
TVP Rozrywka |
80 019 |
1,41% |
80 974 |
1,45% |
15 |
Polsat News |
62 075 |
1,09% |
78 769 |
1,41% |
16 |
TV6 |
73 369 |
1,29% |
71 610 |
1,28% |
17 |
TVP Regionalna |
68 727 |
1,21% |
65 517 |
1,18% |
18 |
Polo TV |
59 595 |
1,05% |
57 997 |
1,04% |
19 |
Stopklatka |
49 956 |
0,88% |
52 272 |
0,94% |
20 |
ATM Rozrywka |
46 483 |
0,82% |
41 780 |
0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem również został Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,51 pkt. proc. do 13 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,51 pkt. proc. do 11,28 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 6,90 proc., po spadku o 0,63 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (w dół o 0,35 pkt. proc. do 5,75 proc.).
Wszyscy 16-49 |
27.07 - 02.08.2015 r. |
03.08 - 09.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
261 522 |
11,49% |
278 068 |
13,00% |
2 |
TVN |
268 397 |
11,79% |
241 379 |
11,28% |
3 |
TVP1 |
171 371 |
7,53% |
147 508 |
6,90% |
4 |
TVP2 |
138 940 |
6,10% |
122 931 |
5,75% |
5 |
TV4 |
84 132 |
3,70% |
84 334 |
3,94% |
6 |
TV PULS |
89 731 |
3,94% |
74 598 |
3,49% |
7 |
TVN7 |
75 908 |
3,33% |
67 320 |
3,15% |
8 |
TVN24 |
58 184 |
2,56% |
57 943 |
2,71% |
9 |
TVP INFO |
39 472 |
1,73% |
46 387 |
2,17% |
10 |
TVP Seriale |
43 926 |
1,93% |
42 268 |
1,98% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
48 773 |
2,14% |
41 801 |
1,95% |
12 |
Puls 2 |
43 887 |
1,93% |
41 385 |
1,93% |
13 |
Polsat2 |
40 922 |
1,80% |
38 520 |
1,80% |
14 |
Polo TV |
38 535 |
1,69% |
34 420 |
1,61% |
15 |
TV6 |
34 979 |
1,54% |
33 941 |
1,59% |
16 |
TVP Rozrywka |
30 425 |
1,34% |
27 451 |
1,28% |
17 |
Stopklatka |
22 058 |
0,97% |
23 003 |
1,08% |
18 |
Polsat News |
20 232 |
0,89% |
22 251 |
1,04% |
19 |
TVN Style |
20 791 |
0,91% |
21 659 |
1,01% |
20 |
Polsat Film |
21 818 |
0,96% |
21 343 |
1,00% |
Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem. Udany tydzień stacji newsowych, dzienniki hitami
przygotowują stację do sprzedaży.