Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV (lipiec 2016)
W lipcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, a najwięcej stracił kanał VH1.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2016 roku wyniósł 0,97 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 6,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych przez jednego z nadawców.
Oczko niżej znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 1,61 proc. do 0,61 proc. Grupa ZPR Media chce zmienić nazwę kanału na Ósemka TV i poszerzyć jego ofertę o programy rozrywkowe.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z pozycji czwartej. Jej udział zwiększył się o 17,65 proc. do poziomu 0,20 proc.
Na czwarte miejsce z kolei spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w lipcu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc., po spadku o 23,81 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 250 proc., pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits & Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca 12. na 6.).
Z kolei największy spadek, wynoszący 66,67 proc. do 0,01 proc., zanotowała stacja VH1, która w zestawieniu spadła z lokaty 11. na 14. - ostatnią.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
lipiec 2015 |
lipiec 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polo TV |
1,04% |
0,97% |
-6,73% |
Eska TV |
0,62% |
0,61% |
-1,61% |
Disco Polo Music |
0,17% |
0,20% |
17,65% |
4FunTV |
0,21% |
0,16% |
-23,81% |
Power TV |
0,05% |
0,08% |
60,00% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
0,02% |
0,07% |
250,00% |
Kino Polska Muzyka |
0,10% |
0,07% |
-30,00% |
Stars.tv |
0,11% |
0,06% |
-45,45% |
Viva Polska |
0,12% |
0,06% |
-50,00% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
0,02% |
0,04% |
100,00% |
TO!TV |
0,04% |
0,04% |
0,00% |
Vox Music TV |
0,04% |
0,04% |
0,00% |
Muzo.tv |
0,01% |
0,02% |
100,00% |
VH1 |
0,03% |
0,01% |
-66,67% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 0,61 proc., wyniósł 1,64 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (1,05 proc. udziału, w dół o 2,78 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do kanału Disco Polo Music, który przed rokiem był czwarty (0,34 proc.; + 25,93 proc.).
Największym wzrostem (o 300 proc. do 0,04 proc.) pochwalić się mogło Muzo.tv. Z kolei najwięcej w tym ujęciu (66,67 proc.) też stracił kanał VH1 - jego wynik zmalał do 0,02 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
lipiec 2015 |
lipiec 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polo TV |
1,63% |
1,64% |
0,61% |
Eska TV |
1,08% |
1,05% |
-2,78% |
Disco Polo Music |
0,27% |
0,34% |
25,93% |
4FunTV |
0,41% |
0,31% |
-24,39% |
Power TV |
0,07% |
0,18% |
157,14% |
Kino Polska Muzyka |
0,17% |
0,13% |
-23,53% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
0,04% |
0,12% |
200,00% |
Stars.tv |
0,23% |
0,10% |
-56,52% |
Viva Polska |
0,20% |
0,10% |
-50,00% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
0,05% |
0,09% |
80,00% |
Vox Music TV |
0,09% |
0,08% |
-11,11% |
Muzo.tv |
0,01% |
0,04% |
300,00% |
TO!TV |
0,03% |
0,04% |
33,33% |
VH1 |
0,06% |
0,02% |
-66,67% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele oglądalności kanałów muzycznych. Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV (lipiec 2016)
maxs - disco polo nie potrzebuje żadnej promocji, bo ten gatunek sam się broni nawet bez pomocy mediów tak jak to było przed uruchomieniem Polo TV i VOX FM :)